14 Reacties

11 dagen geleden

Kind hier heeft vandaag 15 minuten in de auto geslapen, voor de rest de hele dag niet 😭. En hij is echt verschrikkelijk huilerig al de hele dag omdat hij zo moe is, maar slapen ? Ho maar. Ik ben blij dat m’n man over 10 min thuis is want ik word gillend gek..

11 dagen geleden

Reactie op desperate23

Kind hier heeft vandaag 15 minuten in de auto geslapen, voor de rest de hel ...
Oh zo herkenbaar Voel met jou mee xx

9 dagen geleden

Hier ook, Hij weigert 8 vd 10 keer zn tweede slaapje en wordt veel te vroeg wakker ‘‘s morgens. Heeft dan vervolgens dagen achter elkaar nachten van 10 uur en maar1 slaapje van een uurtje gedaan ipv klokje rond en 2x 1,5 uur. Wonder boven wonder nog behoorlijk gezellig, als je hem aandacht geeft dan;) Normaal echt een hele goede slaper, eerdere regressies waren er wel maar duurden max 2 dagen. Dit is nu op en af al wel 2 weken bezig.

9 dagen geleden

Hier ruim 14 maanden, volgens mij zijn we ook begonnen. Dutje sochtends met veel strijd (moet in slaap wiegen, de laatste keer dat dat nodig was, was hij 6 maanden). ''s Avonds sliep hij door, nu twee keer een fles moeten geven. Ben het niet meer gewend, denk dat dat het ook zwaarder maakt.

9 dagen geleden

Wij hebben dit 2 weken extreem gehad (van 14 maanden tot 14,5) nu gaat het echt veeeel beter. Ze weigert overdag nog wel goed te slapen, snachts nog onrustig maar niet 5/6x meer krijsend wakker en vervolgens klaarwakker. Jullie kunnen dit! 💪🏻 Hopelijk slapen ze snel weer een beetje goed 🥰

9 dagen geleden

Reactie op Jmj93

Hier ook, Hij weigert 8 vd 10 keer zn tweede slaapje en wordt veel te vroe ...
Zou het kunnen dat hij nog maar 1 slaapje wil? Onze dochter deed dat ook en overgeschakeld naar 1 dutje en was gepasseerd. Maar nu in de 15 maanden regressie en is al 4 nachten constant aan het huilen🥹

8 dagen geleden

Hoopvol bericht: na bijna vier weken drama met naar bed brengen (lees: 1-2 uur bezig zoontje in slaap te krijgen) en ‘s nachts wakker worden. Vannacht eindelijk weer doorgeslapen. Aaaaaaahhhhh!!!

8 dagen geleden

Reactie op hellomommy

Hoopvol bericht: na bijna vier weken drama met naar bed brengen (lees: 1-2 ...
ah dit geeft hoop haha

8 dagen geleden

Reactie op TyeTom123

Zou het kunnen dat hij nog maar 1 slaapje wil? Onze dochter deed dat ook en ...
Kan, ik denk t alleen niet, want hij is om 10 uur ‘s morgens echt heel moe. Kan hem dan echt niet nog tot 11:30-12:30 wakker houden. Wat hier nu wel werkt de afgelopen 2 dagen is hem ‘s morgens na 45 min eruit halen. Dan is hij ‘s middags wel moe genoeg voor nog een slaapje. Dank voor t meedenken!

2 dagen geleden

Reactie op Jmj93

Kan, ik denk t alleen niet, want hij is om 10 uur ‘s morgens echt heel moe. ...
Hopelijk lukt het zo verder!

19 uur geleden

Zo herkenbaar! Hier was t eindelijk na sprong 9 weer even 1,5 week stabiel. Lekker doorgeslapen… maar nu begint t weer! Weer krijsend wakker in de nacht dus vaak nu weer 2 voedingen want dan slaapt hij t makkelijkste door en de dag begint weer lekker om 6 uur…. Helemaal top! Not… Overdag 2 slaapjes van Max 30 min… hier was dat altijd al een ding maar na die sprong ineens 2 keer 1 uur… was ik blij mee. Nu weer terug bij af…

15 uur geleden

tis hier ook feest denk ik, vanochtend 20 min slaap nu met geen mogelijkheid en ook super huilerig. ik ben super geirriteerd terwijl ik dit typ hahahaha

10 uur geleden

Reactie op rcnske

tis hier ook feest denk ik, vanochtend 20 min slaap nu met geen mogelijkhei ...
Ohh ja ik weet precies hoe je je voelt 🥲🥲😆 blij als dit voorbij is 😬

6 uur geleden

Hier ook al een tijdje drama met snachts slapen en nu bereiken we denk een piek... Afgelopen nacht kon ik elk uur uit bed en overdag ook niet meer doorslapen.. Hoop dat het binnenkort klaar is, maar weet niet eens meer hoelang we al onderweg 🙈