22 Reacties
3 jaar geleden
Ik weet niet of ik dit bewuste sprongetje mee maak maar mijn kleine man (7 weken) heeft het ook heel zwaar en ik ook... hij huilt heeel erg veel, zeg maar krijsen, slaapt maar Max. 2 uurtjes overdag en is meerdere malen per dag ontroostbaar. Ik vind het ook erg lastig om hem niet blij te zien en dat ik hem niet kan geruststellen, als ik hem pak is hij 5 seconden stil en krijst daarna gewoon verder in mijn gezicht. Hij kijkt me ook niet aan, geen lachjes, niks 😓 Voel me erg vermoeid , prikkelbaar en door het laatste ronduit verdrietig!
3 jaar geleden
Bij ons ook. Volgens oei ik groei begint de sprong pas over 4 dagen, maar ik weet zeker dat het nu al bezig is. Hebben een hele onrustige nacht gehad. Ze drinkt ineens heel gulzig en idd veel teruggeven, verslikken, hikken, overstrekken, huilen. Vandaag overdag viel het gelukkig weer wel mee… ben benieuwd hoe het de aankomende dagen nog gaat….
3 jaar geleden
Hier was sprong 2 echt ellende!! Sinds eergisteren gaat het weer beter gelukkig. Hij kwam ‘s nachts weer elke 2 uur en overdag nog vaker, huilde veel, wilde continu vastgehouden worden en dat voor een week lang. Hier kwam de sprong 5 dagen eerder als de app aangaf. Ik ben ook 10 dagen voor de uitgerekende datum bevallen. Hij is aankomende zaterdag 10 weken alweer
3 jaar geleden
Reactie op noni77
Ik lees dit en denk nu, aahh.. daarom was het zo onrustig de laatste dagen. ...
Haha vandaar !
Welke draagzak heb jij? Ik heb een draagdoek, het knopen vond ik reuze mee vallen maar ik doe hem niet even snel om .. ik heb een aantal weken geleden gekeken voor een draagzak maar vond haar toen echt nog te klein er voor .. ze is nu een stuk groter en zwaarder dus misschien weer even opnieuw wat proberen .
3 jaar geleden
Reactie op Zixx
Haha vandaar !
Welke draagzak heb jij? Ik heb een draagdoek, het knopen vo ...
Je vroeg het niet aan mij maar kan je wel vertellen dat wij ook een draagzak hebben waar we heel tevreden over zijn!🙈 wij hebben de BeSafe Haven draagzak. Kan vanaf 55cm tot 15 kilo en hij is ook niet extreem duur vonden wij.
3 jaar geleden
Hier ook rond de 8weken, huilerig, hangerig en overdag niet willen slapen los van mij... Nu lijkt het al wat minder te worden.. Nu is hij 9+2 weken.. Nachts slaapt hij tot nu toe door🤞🏻. Maar overdag het middagslaapje doet hij nog niet in z'n bedje, gisteren een draagdoek binnen gekregen.😊
3 jaar geleden
Reactie op JWe
Hier ook rond de 8weken, huilerig, hangerig en overdag niet willen slapen l ...
De eerste 2 slaapjes van 07;30 en daarna rond 12;00 lukken wel maar daarna niet meer 🙄 dan loop vd avond word het steeds erger en na de laatste fles slaapt ze (door) haha stom hè hoe gelijk het echt op gaat met die weken 🙄
Hopelijk werd de draagdoek goed bij jullie 🖤🖤
3 jaar geleden
Reactie op Zixx
Even gegoogeld , die prijs is wel beter als bijvoorbeeld zo artipop 😱🤣 . ...
Ja gelukkig wel! Haha anders hadden wij hem ook niet gehad hoor… die arti poppe prijzen gaan ook nergens over🙈 wij hebben die van ons bij babypark gekocht, en konden hem daar ook proberen! Dus eventueel een optie mocht je een vestiging in de buurt hebben😅
3 jaar geleden
Mijn dochter is vandaag 7 weken maar sinds gisteravond erg onrustig, huilen: zeg maar gerust krijsen. Ik dacht dat het eerst alleen krampjes waren maar ik denk toch inderdaad een sprongetje. Ze ligt nu ook weer erg te woelen en slaapt heel weinig. Blij te lezen dat het niet aan mij ligt, begon me al rot te voelen en te twijfelen over mezelf als mama.