169 Reacties

2 jaar geleden

Ver fucking schrikkelijk deze regressie… icm tandjes en de sprong is het echt overleven. Voorheen sliep onze man super goed en nu komt je niet meer goed in slaap want gaat als een konijntje springen. Schattig hoor maar men, ga slapen🤣 om vervolgens om De twee uur indd zich huilend te melden. Ik probeer maar zo te denken: hierna kan die zo veel meer. Adem in en uit. Sterkte mama!

2 jaar geleden

Reactie op Ashley0305

Ver fucking schrikkelijk deze regressie… icm tandjes en de sprong is het ec ...
Onze meid is sinds 2 weken beginnen rechtstaan, zitten en ook kruipen. Ze tijgerde voordien, maar kan nu ook kruipen. In haar bed staat ze steeds op haar voeten te dansen🥳🥳🥳

2 jaar geleden

Reactie op TyeTom123

Onze meid is sinds 2 weken beginnen rechtstaan, zitten en ook kruipen. Ze t ...
Zie, hier doen we het voor!😋

2 jaar geleden

Ja naar.. wij zitten al 5 maanden in dat schuitje helaas.. succes

2 jaar geleden

Ja hou op zeg 😩 hier alleen met 7 maanden. Elke avond drama met slapen en vanaf 22:30 wakker, vannacht sliep ze pas weer om 0130 tot 0515 en toen begon de dag weer. Vreselijk, we worden er echt gek van. Inmiddels al 2 weken aan de gang

2 jaar geleden

Reactie op MGSS

Ja hou op zeg 😩 hier alleen met 7 maanden. Elke avond drama met slapen en ...
Oef 2 weken ook al. Heftig!

2 jaar geleden

Reactie op TyeTom123

Oef 2 weken ook al. Heftig!
Wees vooral blij dat het niet al maanden speelt, dat kan ook 😉

2 jaar geleden

Reactie op Cpalmbje

Wees vooral blij dat het niet al maanden speelt, dat kan ook 😉
Voordien hebben we er 3 maand last van gehad, dus waren blij dat het over was 🙈

2 jaar geleden

Reactie op TyeTom123

Voordien hebben we er 3 maand last van gehad, dus waren blij dat het over w ...
Ugh dat is naar zeg

2 jaar geleden

Same!! Hier hadden we eeeeeindelijk regelmaat met slapen en ging het inslapen zoveel beter en welkom bij sprong 6, opkomende tanden en een slaapregressie. Voorheen ook van 19.30 tot 07.30, maar nu soms nachten van 01.00 tot 05.00 wakker, gewoon écht wakker en brabbelen en willen spelen. Of paar keer per nacht huilen, heel vroeg wakker worden of savonds juist weer steeds wakker worden. Feeeest

2 jaar geleden

Ik ga nu nog even heel erg genieten van het slapen van 19 tot 7 als ik dit lees 😳 sprong 6 begint hier over 2 dagen...

2 jaar geleden

Reactie op Sjaaltje27

Ik ga nu nog even heel erg genieten van het slapen van 19 tot 7 als ik dit ...
Sprong 6 begint ook pas over 5 dagen normaal! Och wat hoop in dat deze fase snel vooruitgaat. Om 19u20 sliep ze vandaag, net voor de eerste keer moeten gaan (22u45). En nu 5 minuten later hoor ik ze opnieuw huilen, daar gaan we weer

2 jaar geleden

Ach die van ons 8 maanden heeft nog nooit doorgeslapen en slaapt sinds 3 weken alleen nog maar bij mij wil niet in eigen bed 😴😴😴

2 jaar geleden

Reactie op MissAn

Ach die van ons 8 maanden heeft nog nooit doorgeslapen en slaapt sinds 3 we ...
Huilt die dan ook de hele nacht? Klinkt als de hel als je dat al 8 maanden moet doorstaan! Gelukkig maar 2 weken hier de hele nacht huilen dan…

2 jaar geleden

Reactie op TyeTom123

Huilt die dan ook de hele nacht? Klinkt als de hel als je dat al 8 maanden ...
Als ik hem niet bij me pak wel.. ik geef dan vaak voeding (borstvoeding) dan valt hij vaak weer in slaap maar als ik hem dan weer in eigen bedje leg word hij wakker en gaat hij huilen over hoofdje aaien , sussen zingen niks werkt behalve bij me pakken dus dan doe ik dat maar zodat we nog een beetje slapen.. maar sta natuurlijk constant aan als hij bij me ligt

2 jaar geleden

Hier ook volop in de regressie. Vannacht eruit voor 2 voedingen, 1 keer speen en talloze keren wakker van zn geluidjes. Nacht ervoor 3 voedingen, 2 keer speen. Ik ben moe.

2 jaar geleden

Hier ook sinds 2 weken.. pfff die met 6 maanden was pittig maar hier wordt ik ook niet erg blij van. Inslapen ‘‘s avonds is meestal drama, daarna wordt ze vaak tussen 19 uur en 01:00 uur nog wel een paar keer wakker en als ze dan een fles heeft gehad slaapt ze vaak tot een uur of 7. Maar vorige week was het ook twee keer 5 uur en nu al twee nachten dat ze om 4 uur wakker wordt en alleen maar aan het huilen is, ze is alleen rustig te krijgen als je haar vasthebt en heen en weer loopt…. “Vroeger” kon je haar een fles Geven, in bed leggen en ze sliep zelfstandig in. Maar nu. Pffffff

2 jaar geleden

Zullen we met z'n allen bij elkaar gaan zitten snachts? 🤣 Hier word ze tussen 2 en 3 wakker, en komt weer zo moeilijk in slaap.. weet dat het een fase is hoor, maar vermoeiend is het zeker.. duurt vaak zeker 1.5u voor ze weer slaapt.. en eer dat ik weer slaap, mogen we weer opstaan voor onze eerste zoon die altijd ok 6u wakker word 🤓. Dat eerste jaar is me een partijtje overleven met al die regressies, tanden en sprongen 🥴🥴 Geef mezelf denk een cadeau als ze 1 wordt 🥳

2 jaar geleden

Ik word echt gek. Hij wordt elke 2 uur wakker! En ook vanaf 4/5 uur niet meer willen slapen. Hij is 7 maanden lang een slechte slaper geweest, sliep net een maandje door, en nu dit. Hoe lang duurt deze slaapregressie?

2 jaar geleden

Reactie op anne-91

Ik word echt gek. Hij wordt elke 2 uur wakker! En ook vanaf 4/5 uur niet me ...
Tussen de 2 en 6 weken las ik online🫣 vreselijk hé.. zelfde hier..