15 Reacties

2 jaar geleden

denk toch slaap regressie hier ook wel wat minder heftig. Maar zeker 3 keer per nacht huilend wakker!

2 jaar geleden

Reactie op xdaniique

denk toch slaap regressie hier ook wel wat minder heftig. Maar zeker 3 keer ...
of een combi met tandjes maakt het natuurlijk nog heftiger

2 jaar geleden

Bij jullie ook echt ontroostbaar en bijna hyperventilatie?

2 jaar geleden

Ja hier ook die ontroostbare momenten al gehad. Zelfs de borst wordt dan niet geaccepteerd. Lopen, kloppen en dan ineens stopte het en sliep ze weer verder. Combi tanden en slaapregressie denk ik. Onze dochter slaapt ook nog bij lange na niet door met normale nachten ;)

2 jaar geleden

Er lijkt inderdaad erg veel te spelen. Tandjes, slaapregressie, rond deze periode schijnt ook een sprong te zijn met verlatingsangst en beginnen van nachtmerries. Genoeg dingen die je kleintje overstuur kunnen maken helaas. 😖

2 jaar geleden

Aah man man. Ik vind t zo hartverscheurend als ik niks lijk te kunnen doen.

2 jaar geleden

Hier ook! Ik denk combinatie tanden, regressie, sprong maar oooook wel echt nachtangsten. Dat hangt soms samen met overprikkeld zijn en moe (door regressie). Ontwikkelen is heftig en al helemaal als je onrustig erbij slaapt. Hij had ook echt paar dagen heel heftig. Nu weet ietsje rustiger, maar onderschat tanden niet die dagen dat heel heftig was zag ik gister oppeens een punt van boventand doorheen dus denk dat het toch grote boosdoener was. Mijn zoontje komt wel 6x ofs nu voor paar slokjes, wij consleepenndus ik tel ze niet eens maar ik merk wel dat hij nu echt nabijheid zoekt dat is “normaal” wel minder.

2 jaar geleden

Het feit dat ze ook niet echt wilt eten doet me wel echt denken aan tanden, dan weigeren ze vaak aantal dagen. Mijn zoontje wil dan alleen koude dingen en zacht. Doe veel borstvoeding ijsjes of fruit ijsjes en beetje meer papachtig eten. Normaal eet die stukken. Dus die dingen kun je proberen en er gewoon zijn als ze zo vedrietig zijn. Soms kan je niet laten stoppen meteen maar ze voelen wel dat je er bent☺️

2 jaar geleden

Reactie op Zaandam88

Bij jullie ook echt ontroostbaar en bijna hyperventilatie?
Ah dit hadden wij van de week ook, zo sneu en ik voelde me zo ontzettend machteloos! Niks leek te werken en zijn 2u lang in de weer geweest met der😩

2 jaar geleden

Ik denk nachtangsten. Kijk ook eens naar mijn topic over nachtangst. Klinkt een beetje hetzelfde. Hier is het inmiddels over gelukkig. Duurde een week ongeveer.

2 jaar geleden

Ah feel you. Met 7 maanden sliep ze ineens een weekje door en nu met 8 maanden is de hel aangebroken. M’n kleintje huilt echt nooit en nu ineens krij-sen. Het enige wat ze wil is op mij slapen en gewiegd worden. Er zijn geen avondjes meer op de bank want terugleggen in haar wiegje naast mijn bed, no way. Bij m’n eerste kindje was dit geloof ik ook en daar is het ook goed mee gekomen 😛 maar men, zwaar!! Succes, het is een fase 😅

2 jaar geleden

Ze word 7x per nacht wakker nu.. ik heb pap fles 2200 geprobeerd in de hoop dat het miss met weinig avondeten samen hangt. Als ik de speen snachts geef als ze huilt/schreeuwt moet ik die vaak 3x geven voor ze hem pakt. En 1x per nacht rond 2300 is ze echt overstuur dat niks helpt. Ik hoop op een soort ingeving of tip waardoor ik haar kan helpen.

2 jaar geleden

Hoi, wij hebben dit nu ook. Onze zoon is net 8 maanden. Hier na het naar bed brengen in de avond telkens na 30-45 min compleet overstuur wakker worden en ook totaal niet te troosten, overstrekken. He-le-maal over z'n toeren. Niks helpt! Het is echt uitzitten en hopen dat hij toch kalmeert na een tijdje en dan weer naar bed en dan na 30-45 begint het weer opnieuw. Wij zetten nu dancing fruit aan telkens en naarmate de avond vordert wordt hij steeds vermoeider van al het huilen en gister rond 1.00 is hij eindelijk gaan slapen tot 4.30. Toen weer huilend wakker, snel een fles. En nu slaapt hij alweer de hele ochtend. Kind is doodop.

2 jaar geleden

Reactie op Zaandam88

Ze word 7x per nacht wakker nu.. ik heb pap fles 2200 geprobeerd in de hoop ...
Wij geven weer een fles zodra er 3 uur voorbij is. Die geven wij dan liggend in bed zodat hij meteen kan verder slapen (door het huilen heen) Verder is het toch uitzitten. Onze zoon is gewoon niet te troosten. Wij halen hem telkens uit bed. De TV geeft hier wel een soort van afleiding waardoor hij even vergeet te huilen.

2 jaar geleden

Reactie op Zaandam88

Ze word 7x per nacht wakker nu.. ik heb pap fles 2200 geprobeerd in de hoop ...
Wij maken hetzelfde mee. Soms wilt hij niet eens aan de borst drinken, maar blijft het gegil wel doorgaan. Ik heb helaas geen tips voor je. Wel een dikke knuffel 🤗 Ook dit gaat voorbij..