10 Reacties

2 maanden geleden
Zelf denk ik dat het even kijken hoe iedereen die dag erin zit. Weet niet of het mogelijk is maar dat je evt apart heen gaat? Dan zijn jullie toch allemaal geweest en mochten de kinderen en jijzelf overprikkelt zijn dat je dan met je kinderen naar huis gaat en je man dan blijft?
Want op pad met 2 jengelende kinderen is zowel van hun, jullie en de feestgevers niet leuk.
Je hebt natuurlijk ook nog kans dat je zoontje een virus oppikt op t kdv😅

2 maanden geleden
Ik vind het geen gek idee om met de kinderen thuis te blijven als die helemaal afgedraaid zijn. Maar ik zou ook niet nu al het besluit nemen, en het dan beslissen (tenzij je al moet rsvp'en ofzo).
En kan je zelf die dag niet vrij vragen? Want het klinkt alsof je het überhaupt niet echt ziet zitten, zo'n volle dag.

2 maanden geleden
Reactie op Kleintje2023
Ik vind het geen gek idee om met de kinderen thuis te blijven als die helem ...
Nee werk alleen zaterdags in de schoonmaak dus als ik dan niet kom heb ik weer erna dubbel werk en dan hebben we verjaardag dus die tijd is er ook niet. Nee beslis nu ook niet zeker niet. Vroeg me alleen af is het zo raar dat als kinderen op zijn om thuis tw blijven

2 maanden geleden
Als je zou gaan doe je het voor een anders. Als je niet gaat let je op de grenzen van je kindjes en jezelf. Een keuze die je het beste zelf kunt maken. Ik weet niet wie deze mensen zijn. Aan de andere kant vind ik het mega sterk van je als je het afzegt en voor jezelf kiest.

3 weken geleden
Ik denk dat dit heel persoonlijk is.
Ik zou wel gaan, ookal is het misschien een onhandige tijd. Mijn zoontje heeft ook een druk schema doordeweeks. Maar als ik daar elk weekend rekening mee moet houden kom ik nergens. Ik zou hem dan bijvoorbeeld wat eerder naar bed sturen ‘s middags als het lukt (12:00) of in de auto laten slapen. En dan ‘s avonds wat eerder naar bed. De zondag zou ik wel een rustdag nemen.

3 weken geleden
Reactie op anne-91
Ik denk dat dit heel persoonlijk is.
Ik zou wel gaan, ookal is het missch ...
Helaas werkt eerder na bed gaan niet hier. Kan hem om 12 uur erin leggen maar slaapt tegen 13.00 soms iets later. Helaas slaat hij ook iet in auto nou ja niet in rit van 45 min met geluk de laatste 5 min

3 weken geleden
ligt eraan wie het is. Is het iemand van heel dichtbij denk ik dat je wel een keer een uitzondering kan maken. Maar is het iemand van ver dan zou ik niet gaan en de ritme aanhouden. Zou diegene dit ook voor jou doej? Vraag ik mij dan meestal af… dan heb je al een antwoord denk ik…

5 dagen geleden
Nou zijn wel heen geweest. Kwamen aan en konden niet na binnen want zaal zat vol. Zaten we op de parkeerplaats met de kindjes stond gelukkig een speeltoestel. Na half uur weer gegaan begonnen allemaal dorst te krijgen en kids waren spelen zat ja na 600x dezelfde glijbaan ben je er klaar mee.