6 Reacties

3 jaar geleden

Ook bij een iets verontreinigde urine krijg je een afwijkende uitslag. Als er bijvoorbeeld wat afscheiding bij zit gaan je eiwitten ook omhoog

3 jaar geleden

Geen zwangerschapsvergiftiging? Geen idee hoe ze dat zien hoor.. zou je ze niet op kunnen bellen om te vragen of ze dit willen toelichten voor je?

3 jaar geleden

Persoonlijk zou ik even de vk of zh bellen. Zij kunnen jou dit goed uitleggen. Dan al niet geruststellen of wellicht toch nog een keer langs laten komen.

3 jaar geleden

Aiii dit verhaal klinkt heeel bekend voor mij. 2e kerstdag zelfde gehad. Uiteindelijk 2 dagen later met een flinke nierbekkenontsteking in het zkh beland.. houd jezelf goed in de gaten hoor.. en anders lekker terug gaan! 馃槝 veel sterkte !

3 jaar geleden

Je kan altijd even bellen voor een toelichting. Vanuit eigen ervaring weet ik dat bepaalde waarden hoger mogen zijn tijdens de zwangerschap en zoals ik er naar kijk lijkt het op verontreinigde urine, maar ik ben geen arts! 馃槉 (alleen epitheelcellen en plaveisel is verhoogd, leukocyten en nitrieten normaal = doorgaans geen ontsteking) en de SG wijst op geconcentreerde urine. Bij (vermoeden) zwangerschapsvergigtiging checken ze je eiwit kreatinineratio (EKR) en die is normaal onder de 30 en je leverwaarden dmv bloedafname. Geen idee wat 1+A betekent 馃..wellicht een spoortje eiwit?

3 jaar geleden

Thnx meiden. Mn bloeduitslagen kwamen ook terug met wat hogere waardes, maandag gaan ze het met ons bespreken dus het zal niet direct ernstig zijn.. Fijn zo'n autistisch brein..