39 Reacties

3 jaar geleden

Hai Anne!! Ik woon in Kattenbroek in Amersfoort! Wat leuk! Ik ben momenteel 20 weken en 3 dagen zwanger en ben 23 jaar oud

3 jaar geleden

Hi! Ik kom ook uit Amersfoort, ik woon in De Koppel. Ben 28 jaar (bijna 29) en zwanger van ons eerste kindje (18+2). Mijn verloskundigenpraktijk biedt centered pregnancy aan, erg leuk om met dames die gelijktijdig uitgerekend zijn in een groepje te zitten en daarmee samen de normale controles te hebben (het is vooral privé controles en daarna 1,5 uur een thema bespreken). Maar altijd open voor meer contacten! 🍀

3 jaar geleden

Reactie op isacalvinb

Hai Anne!! Ik woon in Kattenbroek in Amersfoort! Wat leuk! Ik ben momenteel ...
Wat leuk! Wonen we om de hoek, ik woon in Nieuwland.

3 jaar geleden

Reactie op TruusDeMier

Hi! Ik kom ook uit Amersfoort, ik woon in De Koppel. Ben 28 jaar (bijna 29) ...
Hou Truus, leuk je reactie. Dan zijn we zo goed als even ver, hier 18+1 Ja mijn praktijk biedt dat ook aan maar ik heb besloten er niet aan mee te doen omdat het niet bij mij past. 😊 Volgens mij mogen we via Insta contact met elkaar op nemen dus als je in contact wilt komen. Anne_c83_ Mooie dag!

3 jaar geleden

Reactie op isacalvinb

Hai Anne!! Ik woon in Kattenbroek in Amersfoort! Wat leuk! Ik ben momenteel ...
Volgens mij mogen we via Insta contact met elkaar op nemen dus als je in contact wilt komen. Anne_c83_

3 jaar geleden

Reactie op Anne1983

Hou Truus, leuk je reactie. Dan zijn we zo goed als even ver, hier 18+1 Ja ...
Ik dacht eerst ook dat het niks voor mij zou zijn, maar toch eens geprobeerd... 😅 Ik heb geen insta helaas, jammer dat het alleen via daar kan. Ik zal eens kijken of ik een account kan maken zodat we contacten kunnen uitwisselen.

3 jaar geleden

Hoi Anne, ik woon ook in Amersfoort en heb via mijn verloskundige praktijk centering pregnancy gedaan. Daar heb ik 4 jonge moeders als vriendin aan over gehouden terwijl onze kroost inmiddels al 2,5 jaar oud is. Dus dat zou ik je zeker adviseren als je vk het aanbiedt.

3 jaar geleden

Reactie op Hildeg84

Hoi Anne, ik woon ook in Amersfoort en heb via mijn verloskundige praktijk ...
Hoi Hilde thanks voor je bericht. Centering pregnancy kies ik heel bewust niet voor. Vind het voornamelijk leuk om met dames uit de buurt in contact te komen om over van alles en nog wat te hebben, o.a opvang hier in Amersfoort, leuke dingen om straks te ondernemen met de kleine hier in de buurt. Etc etc Maar goed te horen dat het voor jou wel een mooie ervaring was en er veel aan gehad hebt 😊

3 jaar geleden

Dat zijn nu echt precies onze onderwerpen 🙈. We doen koffie met de kinders op leuke plekken waar ze kunnen spelen. Parkhuis bijvoorbeeld, Zuid en Zandfoort aan de Eem. Nadat de baby's er waren ging het eerst vooral over slaapjes, voedingen etc. Maar ook dat is fijn om te kunnen delen. Ik heb zelf zwangerschap yoga gedaan bij mums and more. Dat is misschien ook een aanrader, kun je ook met je baby terecht voor baby yoga enzo als de kleine er eenmaal is!

3 jaar geleden

Reactie op Hildeg84

Dat zijn nu echt precies onze onderwerpen 🙈. We doen koffie met de kinders ...
Ik ga idd ook naar Zwangerfit. Maar nogmaals ik ben gewoon benieuwd of hier, in deze groep, dames uit Amersfoort eo aanwezig zijn, om gezellig mee in contact te komen. Geheel vrijblijvend contact, zonder dat iemand zich verplicht voelt en zonder bij een clubje aan te sluiten. 😉 Maar als het leuk klikt wellicht mooie vriendschap voor de toekomst.

3 jaar geleden

Hee dat komt dicht in de buurt. Ik kom zelf uit Ermelo 😊 Amersfoort is voor ons een beetje de dichtstbijzijnde grote stad

3 jaar geleden

Reactie op Anne1983

Wat leuk! Wonen we om de hoek, ik woon in Nieuwland.
Oh wat leuk! Dat is inderdaad heel dicht bij! Heb je Facebook? Misschien leuk om elkaar daar te volgen

3 jaar geleden

Ik woon ook in Amersfoort 🙋‍♀️ in de wijk Hogekwartier, om de hoek bij zwembad Amarena. Ben nu 18 weken zwanger van 2de kindje

3 jaar geleden

Hoi! Ik woon ook in Amersfoort. 21 weken zwanger van ons eerste kindje. Lijkt mij leuk om in contact te komen!

3 jaar geleden

Ik woon in Nijkerk! Ben 20+3 weken zwanger van ons eerste kindje

3 jaar geleden

Amersfoort hier 👋🏽 19 weken zwanger van onze eerste(jongetje) zelf ben ik 29 😁 En ik woon in de koppel

3 jaar geleden

Reactie op isacalvinb

Oh wat leuk! Dat is inderdaad heel dicht bij! Heb je Facebook? Misschien le ...
Volgens mij heb ik je verzoek op insta ontvangen!

3 jaar geleden

Reactie op Tally512

Ik woon ook in Amersfoort 🙋‍♀️ in de wijk Hogekwartier, om de hoek bij zwe ...
Leuk! Heb je Instagram? Dan kun je mij opzoeken Anne_c83_

3 jaar geleden

Reactie op jess1990Amersfoort

Hoi! Ik woon ook in Amersfoort. 21 weken zwanger van ons eerste kindje. Lij ...

3 jaar geleden

Reactie op EW97

Ik woon in Nijkerk! Ben 20+3 weken zwanger van ons eerste kindje