5 Reacties

3 maanden geleden

Herkenbaar hier met fruit. Rest eet hij wel goed. Ik heb wel snacken afgeschaft. Alleen nog af en toe rozijntjes. Maar erdoor heeft die echt honger en eet die gewoon zijn maaltijden. Wij geven 2x warm eten.

3 maanden geleden

Reactie op marmacita

Herkenbaar hier met fruit. Rest eet hij wel goed. Ik heb wel snacken afgesc ...
Dan ga ik ook proberen snacken weg te laten, ookal kreeg ze niet zoveel

3 maanden geleden

Reactie op X.Ano

Dan ga ik ook proberen snacken weg te laten, ookal kreeg ze niet zoveel
Jaa kan ook echt gewoon een fase zijn. Ik vond dat hij tussen 2 & 2,5 heel slecht at. Tis pas sinds kort dat die weer goed eet, maar dan wel echt zonder snacken. Echt enige wat ik geef is rozijntjes. En ja ik ben in principe echt keihard tegen… maar ik kreeg op gegeven moment heel moeilijk fruit erin. Dus nu zet ik dan fftjes tv aan en dan voer ik het gwn. Maar ik zou dat niet bij hele maaltijden aanraden ofs, maar ik vond gwn zeker met komst van herfst dat fruit echt gegeten moest worden. Daarnaast blijven aanbieden. Ook al weigeren ze 90000x. Ik eet het dan wel. Ik zet ook 0 druk erop. Hij hoeft in principe niet te etrn van mij. Maar ik zeg wel altijd; dit is je eten. Heb je geen honger prima, maar als je wel honger hebt dan heb ik alleen dit voor je. Paar keer huilen om iets anders maar hij accepteert opgegeven moment wel.

3 maanden geleden

Herkenbaar hier ook, wat soms hier helpt ik zet warm eten o tafel voor mij en teddy beer kijkt mijn zoon heel verassend naar huh waarom krijg ik niets, uit jaloersheid eet hij alles op 🤣

3 maanden geleden

Reactie op Lina Ya

Herkenbaar hier ook, wat soms hier helpt ik zet warm eten o tafel voor mij ...
Dat zou niet werken bij haar 😂 maar wel leuk haha