20 Reacties

vorig jaar

De beregoede luiers van de ah of bon Bebe van de boni / plus!

vorig jaar

Etos!

vorig jaar

Ik vind die van Etos super fijn! Als newborn gebruikte ik ook Kruidvat en nooit problemen maar naarmate hij ouder werd vond ik die van Kruidvat snel stinken naar urine. Dus overgestapt naar Etos, lekt nooit door geen urine geur en vaak in de aanbieding!

vorig jaar

Jumbo !

vorig jaar

Ah eigen merk!

vorig jaar

Beregoed en etos vond ik qua pasvorm te veel afwijken van Kruidvat in het verleden, veel breder. Verder ook geen tips, sorry!

vorig jaar

Jumbo eigen merk. Is zelfs goedkoper en werk echt super. Ons zoontje heeft sinds we die luiers gebruiken ook veel minder last van luieruitslag

vorig jaar

Woezel en pip (Etos) Beregoed (Alberthijn) Of Bonbebe als je pampers te duur vind. Helaas heb ik 2 Pamper kindjes maar wel alles geprobeerd💪 🫣

vorig jaar

Ik heb vandaag 4 grote pakken met de ‘oude’ Kruidvat luiers gescoord in een filiaal. Dus kan voorlopig vooruit. Daarna wordt het AH of Etos denk ik!

vorig jaar

Wij halen altijd van de dm in Duitsland, bevallen hier super goed. Haal er dan altijd voor 6-10 weken en gelijk ook andere dingen al shampoo etc en verder boodschappen

vorig jaar

Reactie op snoes

Wij halen altijd van de dm in Duitsland, bevallen hier super goed. Haal er ...
Hier ook de luiers (en een heleboel andere dingen) van DM. Echt top luiers en dat voor 17cnt ofzo per luier. Nooit doorlekken oid

vorig jaar

Ik heb ook m'n twijfels bij de nieuwe luiers van Kruidvat, merk dat ze met slapen soms doorlekken aan de voorkant (buik slapen). Heb meegelezen voor de tips, dank je!

vorig jaar

AH eigen merk

vorig jaar

Broekjes van Woezel en Pip van de Etos!

vorig jaar

Ah berenluiers hadden wij een tijdje. Super goedkoop. Vond ze echt helemaal prima. Kocht bij de eerste van die mega dure van pampers. Die van de Ah was ook goed genoeg.

vorig jaar

Geen last van met de nieuwe luiers

vorig jaar

Reactie op Shellxo

Ik vind die van Etos super fijn! Als newborn gebruikte ik ook Kruidvat en n ...
Precies dit!

vorig jaar

Ik volg even, wij gebruiken pampers maar een goed en goedkoper alternatief is welkom
Hier ookal zo veel luiers geprobeerd maar toch in veel merken (Etos Kruidvat appie) door lekken wij gebruiken nu die van de jumbo eigenmerk en pampers en dat gaat prima!