Ik lees dat de Kruidvat luiers vernieuwd zijn en veel mensen nu klagen over doorlekken. Nu wil ik andere luiers gaan gebruiken. Pampers vind ik te duur.
Met welke budget luiers hebben jullie goede ervaringen?
Ik vind die van Etos super fijn! Als newborn gebruikte ik ook Kruidvat en nooit problemen maar naarmate hij ouder werd vond ik die van Kruidvat snel stinken naar urine. Dus overgestapt naar Etos, lekt nooit door geen urine geur en vaak in de aanbieding!
Wij halen altijd van de dm in Duitsland, bevallen hier super goed.
Haal er dan altijd voor 6-10 weken en gelijk ook andere dingen al shampoo etc en verder boodschappen
Ik heb ook m'n twijfels bij de nieuwe luiers van Kruidvat, merk dat ze met slapen soms doorlekken aan de voorkant (buik slapen). Heb meegelezen voor de tips, dank je!
Ah berenluiers hadden wij een tijdje. Super goedkoop. Vond ze echt helemaal prima. Kocht bij de eerste van die mega dure van pampers. Die van de Ah was ook goed genoeg.
Hier ookal zo veel luiers geprobeerd maar toch in veel merken (Etos Kruidvat appie) door lekken wij gebruiken nu die van de jumbo eigenmerk en pampers en dat gaat prima!