18 Reacties

2 jaar geleden

Volg

2 jaar geleden

Had mijn oog destijds op deze! Wij zijn bij babypark in de outlet een Nuna prym met leuke korting tegen gekomen dus toch maar voor die gegaan :)

2 jaar geleden

Hallo! Ikzelf heb deze: https://www.bol.com/nl/p/maxi-cosi-axissfix-i-size-autostoeltje-360-draaibaar-authentic-graphite/9200000129156867?referrer=socialshare_pdp_androidapp Heel tevreden van! Kan wel niet heel plat waardoor mijn dochtertje haar hoofdje nog wat naar voor valt als ze in slaap is gevallen. Voor de rest echt een top stoel, heel makkelijk in gebruik en heel degelijk! Deze is te gebruiken tot 4 jaar. De grootouders hebben deze: https://www.bol.com/nl/p/babyauto-biro-d-fix-autostoel-360-draaibaar-met-isofix-0-tot-36-kg-0-tot-12-jaar-groep-0-123-kleur-zwart/9300000026279276?referrer=socialshare_pdp_androidapp Ook een heel degelijke stoel en kan tot 12 jaar gebruikt worden. Ik vind wel dat de riempjes niet strak genoeg zitten (dochtertje is bijna 6 maanden en rond de 7,5kg) waardoor ik twijfel aan de veiligheid op dit moment. Bij de axissfix kan de stoel langer tegen de rijrichting in worden gebruikt waardoor hij net wat veiliger is dan de biro-d fix. De riempjes kunnen bij de axissfix aan haakjes worden gehangen zodat je je kindje er in kan zetten en daarna niet onder haar moet friemelen voor de riempjes te zoeken (handig is als je door moet doen 😅) bij de biro-d fix hangen ze wel gewoon los. Zijn beide prima stoelen maar door het dagelijks gebruik vind ik het zeker waard om de axissfix te betalen. Voor de grootouders vind ik de biro-d fix dan weer een top keuze (ofja, eenmaal als ze wat dikker is en de riempjes wel strak zitten). Succes met de zoektocht!

2 jaar geleden

Of je hebt een heeeele grote baby of een hele kleine maxicosi🙈 In principe moeten ze hier toch wel tot een jaar/15 maanden in kunnen.. Mama loes heeft iig betaalbare autostoelen. Komt die van ons ook vandaan!

2 jaar geleden

Maxi cosi is in principe tot een jaar.. 😶 of je moet een stoel kopen die echt nog goed plat achterover tegen rijrichting in kan

2 jaar geleden

Je moet even goed kijken op je maxi Cosi, er staat altijd maximaal gewicht OF maximale lengte OF maximaal aantal maanden op. Als je kindje een van deze bereikt moet je inderdaad overstappen Op die van ons staat bijvoorbeeld maximaal 13 kilo, maximaal 87cm of maximaal 15 maanden

2 jaar geleden

Reactie op NMLLW

Je moet even goed kijken op je maxi Cosi, er staat altijd maximaal gewicht ...
Oeps moet zijn 12 maanden!

2 jaar geleden

Ik snap je helemaal met die maxicosi! Hier past het ook niet echt meer hoor, flink geprop om die meid er in te krijgen. Wij hebben deze autostoel gehaald, bevalt super goed. Vanaf newborn tot 36 kilo! Ideaal. Kan ook 360 graden draaien en een tikkie achterover etc. :) Bekijk Autostoel Novi Baby® Goliath Premium 0-1-2-3 Isofix Rotation Dark Taupe op: https://www.bol.com/nl/p/autostoel-novi-baby-goliath-premium-0-1-2-3-isofix-rotation-dark-taupe/9300000133726366?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Weet je heel zeker dat je baby er niet meer in past? Wat andere al zeiden moeten het prima kunnen tot minimaal een jaar!🤗 Mijn kleine was met 13 weken al 67,5 (schat hem nu met 5,5 maand al ruim over de 70cm, dinsdag mag ik weer meten) maar past echt nog prima hoor! Dit staat op ouders van nu: “Een baby is pas te groot voor het autostoeltje als de bovenkant van zijn hoofd boven de rugleuning uitkomt, hij meer dan 13 kilo weegt of groter is dan 83 cm (dat is circa 15 maanden oud).”

2 jaar geleden

Reactie op Lisa 🤎

Ik snap je helemaal met die maxicosi! Hier past het ook niet echt meer hoor ...
Ja hij past er nog wel in maar het is zo een gedoe! Dus heb dan liever een goeie autostoel die kan draaien en in de ligstand zodat het wat gemakkelijker gaat, ook zie ik dat hij er niet comfortabel in zit. Dankjewel voor je reactie!

2 jaar geleden

Reactie op Shir9

Ja hij past er nog wel in maar het is zo een gedoe! Dus heb dan liever een ...
Ah je hebt nu geen draaibare maxi cosi? Dat had ik niet begrepen. Nee dan snap ik het helemaal!! Dat je de stoel gewoon kan laten staan is wel makkelijker, zeker met die kleintjes die steeds zwaarder worden! Ik heb zelf geen ervaring met deze, het is dat ik van maxi cosi al een isofix had en daardoor de bijpassende stoel heb gekocht, maar anders had ik zeker (na onderzoek via recenties en consumentenbond) zeker deze gekozen! Bekijk Maxi-Cosi AxissFix i-Size Autostoeltje - 360° draaibaar - Authentic Graphite op: https://www.bol.com/nl/p/maxi-cosi-axissfix-i-size-autostoeltje-360-draaibaar-authentic-graphite/9200000129156867?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Die komt goed uit veel tests en heeft goede recenties!

2 jaar geleden

Ik heb onlangs deze gehaald voor mijn dochter, je kan ze draaien naar zowel links als rechts en heeft een ligstand. En hij voldoet aan alle verwachtingen, ook qua veiligheid vooral voor die prijs. Bekijk Maxi-Cosi Axiss Autostoeltje - 90° draaibaar - Authentic Black op: https://www.bol.com/nl/p/maxi-cosi-axiss-autostoeltje-90-draaibaar-authentic-black/9200000129156859?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Reactie op X.Ano

Ik heb onlangs deze gehaald voor mijn dochter, je kan ze draaien naar zowel ...
Vanaf 9 kilo pas .. 🫣

2 jaar geleden

Reactie op X.Ano

Is deze te bevestigen met isofix? Of alleen gordel?

2 jaar geleden

Reactie op X.Ano

Maar die kant niet achterwaarts toch? Zoals tot 15 maanden wordt aanbevolen?

2 jaar geleden

Reactie op Akettler

Is deze te bevestigen met isofix? Of alleen gordel?
Met gordel

2 jaar geleden

Reactie op LV00

Maar die kant niet achterwaarts toch? Zoals tot 15 maanden wordt aanbevolen ...
Nee dat niet, baby kan enkel voorwaarts kijken

2 jaar geleden

Reactie op MamainBrabant

Vanaf 9 kilo pas .. 🫣
Ja dat kan, haha voor je het weet zijn ze al 9kilo 😂 heb ze voornamelijk nu al gekocht omdat ze ook afgeprijsd waren. Dus nu nog lekker in de maxi Cosi in de auto