10 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees even mee! Hier hebben ze nu nog de maxicosi maar dat duurt niet lang meer voor dat hij er uit groeit…

2 jaar geleden

Hier dus ook en oma haalt mijn zoontje altijd op met auto op haar oppasdag. 😀

2 jaar geleden

Ja oma's passen hier standaard 1 dag in de week op. Ze hebben allebei zelf een autostoeltje

2 jaar geleden

Wij hebben een Nuna todl in onze grote auto maar die is vrij prijzig. Voor in onze kleine auto hebben we de Novi baby goliath go, die kan zowel met isofix als met gordel vastgezet worden. En die zetten we over bij opa/oma in de auto als dat nodig is

2 jaar geleden

Ik lees ook even mee. Wilde net deze vraag zelf stellen. Ik zoek 1 die ik zelf alleen in de stad zal gebruiken.

2 jaar geleden

Wij hebben de Maxi Cosi Pearl, en 2 isofixen. 1 isofix staat bij opa en oma in de auto en 1 in onze grote auto. Zo hoeven we alleen even de stoel om te zetten wat echt binnen 30sec gedaan is. In onze kleine auto hebben we sinds kort de Novi Baby David 2.0 (alleen isofix). Zou ook handig over te zetten kunnen zijn, maar vindt dit makkelijker zoals we het nu doen. Hebben je ouders geen isofix? Heel veel oudere auto’s hebben dit namelijk toch al wel!

2 jaar geleden

Ik volg!

2 jaar geleden

Ik wilde een tweede isofix base kopen voor onze autostoel, zodat de opa's en oma's die konden gebruiken, maar mijn ouders hebben zelf een autostoel gekocht en mijn schoonmoeder heeft er geen behoefte aan 😅 Als het mogelijk is zou ik gewoon voor een tweede base gaan, dan hoef je het stoeltje alleen maar om te zetten.

2 jaar geleden

Reactie op LV00

Wij hebben de Maxi Cosi Pearl, en 2 isofixen. 1 isofix staat bij opa en oma ...
Ouders hebben wel isofix maar vind het onhandig om die top tether steeds vast te maken maar zag net dat er ook stoeltjes zijn die maar 2 bevestigingspunten hebben dus dat is ook nog een optie. In mijn auto hebben we ook 1 van maxi cosi maar ga die niet steeds wisselen.

2 jaar geleden

Reactie op Mamanadie

Ouders hebben wel isofix maar vind het onhandig om die top tether steeds va ...
Oh er zijn super veel stoeltjes die alleen de 2 isofixen punten hebben, en nog beter zo’n extra poot naar de grond toe. Dat is dus de Novi Baby David 2.0z Is super snel overgezet! Snap helemaal dat je zo’n top tether niks vind