7 Reacties

2 jaar geleden

Dit kan sprong 4 zijn. Dan hebben ze toch weer even behoefte aan extra voeding ivm ontwikkeling en groeispeurt die ze doormaken. Geen tips, gewoon even doorheen zetten. Hopelijk blijft het bij 1 nachtvoeding want veel moeders hebben nu ook baby鈥檚 die elk uur wakker worden 馃榾

2 jaar geleden

Hier zijn de nachtvoedingen nooit gestopt dus daar geen tips voor 馃槄 Wat betreft de voeding: toen ik overging op flesvoeding zou ik ook op 6 x 180 + 6 uitkomen en dat leek me ook wat veel, maar ik geef s nachts nu 90+3 en daar neemt hij ook genoegen mee.. Het gaat hier dus meer om het even wat drinken/contact dan dat hij echt een volledige voeding wil.. Wie weet werkt dat nog en is dat ook weer makkelijker af te bouwen?

2 jaar geleden

Hier is ze ook ineens 3/4/5x per nacht wakker. Geef je wel eens alleen een speen om te kijken of hij weer in slaap valt? Hier valt ze uiteindelijk weer in slaap na een paar minuten. Het is geen honger maar gewoon wakker 馃槄

2 jaar geleden

Hi hi, ja hier sinds een paar weken hetzelfde. Vanaf week 6 tot maand 4 heeft de baby heerlijk doorgeslapen. Nu weer gebroken nachten, baby veel wakker en sommige nachten ook nachtvoeding inderdaad. Ik dacht aan een slaapregressie..

2 jaar geleden

Hier ook! 1/2 voedingen weer snachts..

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Hier is ze ook ineens 3/4/5x per nacht wakker. Geef je wel eens alleen een ...
Hier eet hij dan zowat zn slaapzak op dus ik denk helaas wel honger bij ons..

2 jaar geleden

Reactie op CaitlinA

Hier eet hij dan zowat zn slaapzak op dus ik denk helaas wel honger bij ons ...
Hahah hier doet ze dat ook maar uiteindelijk tevreden met haar speentje. Bij honger gaat ze krijsen 馃檲