Het valt me op dat onze dochter van een week oud zo bleek wordt als ze diep slaapt. Ik dacht ik google het even maar dat had ik beter niet kunnen doen. Alleen maar enge dingen gevonden.
Zijn er meer mensen die dit herkennen? Ik kan me niet voorstellen dat het altijd iets geks betekend.
Als je dingen op google op zoekt dan is er idd altijd vanalles aan de hand . Mijn google maakt ook echt over uren sinds ik moeder ben 🤣 en ik weet dat ik het niet moet doen .. maar toch doe ik het .
Als ze goed drinkt, slaapt en groeit zou het wel goed zijn neem ik aan .
Misschien herkend iemand het hier idd , anders kan je ook altijd het cb bellen of langs gaan .
Zou het misschien kunnen dat het een beetje kouder is voor haar? Als ze op ons liggen krijgen ze onze lichaamswarmte of als ze wakker zijn hebben ze sowieso al wat meer kleur door zich bezig te houden en te bewegen en te huilen? Geen idee, dat is het enige waar ik aan zou kunnen denken …
Als je dingen op google op zoekt dan is er idd altijd vanalles aan de hand ...
Ja ik weet ook dat het niet verstandig is om te doen. Maar toch doen hé 🙄 morgen komen ze voor het eerste bezoek van het cb. Ik ga het dan zeker ook even vragen.
Bij ons kleintje ook. Maar zodra die wakker wordt, komt z’n kleur ook gelijk weer terug. Ik denk zelf dat het gewoon komt door de ruststand. Ik denk niks geks.
Hier ook! Niks geks denk ik zo. Als ze heel moe zijn kunnen ze ook bleek gaan zien. Als ik het zo lees in de reacties is het een herkenbaar verschijnsel 😊