Onze zoon is 6 maanden en 1 week oud. Sinds een paar dagen gromt hij ineens veel, tijdens het eten maar ook als hij bijvoorbeeld in bed ligt. Ik kan het niet echt linken aan voeding, hij krijgt al ongeveer een week hetzelfde qua voeding (wel gevarieerd natuurlijk) dus lijkt me niet dat het ineens krampen zijn? Hij poept ook zo鈥檔 2 tot 3 keer per dag dus dat zal het ook niet zijn? Iemand die dit herkend? Het klinkt niet alsof hij comfortabel is als hij dat doet dus vind het heel vervelend voor hem.
Ja die van mij doet het ook sinds een aantal weken! Ze is nu bijna 7 maanden. Ze doet het bijna alleen als ze in bed ligt en in slaap probeert te komen. Ik denk niet dat ze dan pijn heeft want anders zou ze huilen.
Mijne heeft het ook een tijd veel gedaan rond die leeftijd. Volgens mij ook om uit te proberen. Maar vaak is het ook het eerste begin naar grotere uitingen van ontevredenheid
Ja die van mij doet het ook sinds een aantal weken! Ze is nu bijna 7 maande ...
Apart h猫! Het zal inderdaad geen pijn zijn anders huilt hij wel ja wat je zegt.. maar je gaat soms toch twijfelen. Fijn om te lezen dat het dus bij meerdere kindjes voorkomt!
Jahoor hier ook. Maar heb hier zelf het gevoel dat hij heel erg z鈥檔 stem aan t ontdekken is. Hij loopt steeds allemaal gekke geluiden te maken. Ook net alsof hij stikt. Doodeng de eerste keren 馃ぃ