12 Reacties
2 jaar geleden
Die van mij de afgelopen 2 nachten ook weer het komt en het gaat. Vannacht van 02:30 tot 03:15. Schrok me een ongeluk, hij lag in de tummytime houding. Dat is s nachts nog nooit gebeurd. Hij is namelijk totaal geen fan van tummytime en omrollen. Overdag ook in totaal pas 5x gebeurd.
Toen heb ik hem bij me gepakt en viel hij uiteindelijk in slaap. En overdag ook nog geen 2 uur in totaal slapen met 3 dutjes. Fijne fase weer dit 😂
2 jaar geleden
Ja heel herkenbaar! Onze dochter heeft dit ook gehad.. is uiteindelijk vanzelf weer over gegaan. Heeeel af en toe gebeurt het nog wel eens maar niet meer zo vaak.
Wij hebben babyfoon Snachts aan omdat ik slaap met oordoppen, wij hebben daarnaast ook nog een losse camera op haar bedje, die staat in verbinding met onze telefoons.
Meestal als ze aan het kletsen gaat Snachts, zet ik de babyfoon gewoon uit🙈🤣 de camera op de telefoon geeft ook melding namelijk, alleen die is wat minder gevoelig dan de babyfoon… dus als er echt wat is zou ik haar wel horen😊
2 jaar geleden
Reactie op TyeTom123
Hihihi! Ze oefenen zo graag ‘s nachts! Onze meid ligt bijna altijd op de bu ...
Jij bent er op tijd bij ook 😁 ja ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment niet meer onder de indruk bent