12 Reacties

2 jaar geleden

Grappig, hier precies hetzelfde. Valt ze bij jou zelf weer in slaap? Dit is de eerste keer hier namelijk

2 jaar geleden

Herkenbaar! Hier ook opeens sinds een aantal dagen 🥲

2 jaar geleden

Reactie op Jansjies

Grappig, hier precies hetzelfde. Valt ze bij jou zelf weer in slaap? Dit is ...
Ja, ze valt zelf weer in slaap. Ikke niet😂

2 jaar geleden

Reactie op millietim

Herkenbaar! Hier ook opeens sinds een aantal dagen 🥲
Idd! Ook sinds een weekje hier

2 jaar geleden

Welkom in de 7 maanden slaapregressie 😴

2 jaar geleden

Reactie op Jansjies

Grappig, hier precies hetzelfde. Valt ze bij jou zelf weer in slaap? Dit is ...
Haha dit ziet er gezellig uit 😋

2 jaar geleden

Reactie op Lautje

Welkom in de 7 maanden slaapregressie 😴
En ze is nog maar net uit die van 6 maanden😳 Nu, ze weent niet (nog niet.) ze speelt en na een tijdje valt ze vanzelf weer in slaap.

2 jaar geleden

Ja herkenbaar 🥲 laatste drie dagen begint ze om 2200 te kletsen en valt soms pas na 0000 in slaap. En soms hoor ik haar ook nog rond 0300, terwijl ze om 0100 al een flesje heeft gehad en dus wakker was. Frustrerend, zit er nu ook weer naar te luisteren… wil slapen 😴

2 jaar geleden

Die van mij de afgelopen 2 nachten ook weer het komt en het gaat. Vannacht van 02:30 tot 03:15. Schrok me een ongeluk, hij lag in de tummytime houding. Dat is s nachts nog nooit gebeurd. Hij is namelijk totaal geen fan van tummytime en omrollen. Overdag ook in totaal pas 5x gebeurd. Toen heb ik hem bij me gepakt en viel hij uiteindelijk in slaap. En overdag ook nog geen 2 uur in totaal slapen met 3 dutjes. Fijne fase weer dit 😂

2 jaar geleden

Ja heel herkenbaar! Onze dochter heeft dit ook gehad.. is uiteindelijk vanzelf weer over gegaan. Heeeel af en toe gebeurt het nog wel eens maar niet meer zo vaak. Wij hebben babyfoon Snachts aan omdat ik slaap met oordoppen, wij hebben daarnaast ook nog een losse camera op haar bedje, die staat in verbinding met onze telefoons. Meestal als ze aan het kletsen gaat Snachts, zet ik de babyfoon gewoon uit🙈🤣 de camera op de telefoon geeft ook melding namelijk, alleen die is wat minder gevoelig dan de babyfoon… dus als er echt wat is zou ik haar wel horen😊

2 jaar geleden

Reactie op MamavanLuuk23

Die van mij de afgelopen 2 nachten ook weer het komt en het gaat. Vannacht ...
Hihihi! Ze oefenen zo graag ‘s nachts! Onze meid ligt bijna altijd op de buik en helemaal dwars in bed. Ik schrik er niet meer van😂

2 jaar geleden

Reactie op TyeTom123

Hihihi! Ze oefenen zo graag ‘s nachts! Onze meid ligt bijna altijd op de bu ...
Jij bent er op tijd bij ook 😁 ja ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment niet meer onder de indruk bent