40 Reacties

2 jaar geleden

Wat een poppetje 😊 Zolang ze gewoon haar eigen "lijntje" volgt zou ik me niet te druk maken. Mijn kleine meid is volgende week 6 maanden. Is nu 61 cm en 5,4 kilo 🙈

2 jaar geleden

Goed dat valt volgens mij wel mee.. mijn zoontje waa 69 cm met 5.5 maand en die is dan weer gemiddeld (neigt naaf groot). Wel was die 8.6 kg 😅

2 jaar geleden

Ze zitten hier ook altijd te 'klagen' onze zoon was vorige week op cb 64cm en 6024 kg. Ze vonden hem ook bleek , dat is zijn vader ook, en kolf je nog steeds, kan die wat meer krijgen want hij mag wel wat meer. Groent en fruit hapjes vervangen nog geen fles, en ze willen dus dat ik hem een fles extra geef per dag. Als ons boefje een potje fruit op heeft hoeft hij echt geen extra fles... pfff

2 jaar geleden

Nou ze ziet er gewoon gezond en super schattig uit ! Zou me niet druk maken als je kleine gewoon doet 😇 mijn dochtertje is ook 5.5 maanden en 6.5 kilo en 62 cm en hier zeiden ze er niks van ze zit iniminie beetje onder t gemiddelde maar daar let ik niet op 🙏

2 jaar geleden

Reactie op Dayrosmom

Nou ze ziet er gewoon gezond en super schattig uit ! Zou me niet druk maken ...
Gewoon goed doet 😅

2 jaar geleden

Hier met bijna 5,5 maand 64 cm en 5.7 kg. Ze is ook klein geboren en volgde altijd goed haar eigen lijntje. Nu boog hij iets af dus ik ga volgende week nog even een keer extra wegen (dan is het 4 weken geleden dat ze voor het laatst gewogen is).

2 jaar geleden

Reactie op Tan92

Wat een poppetje 😊 Zolang ze gewoon haar eigen "lijntje" volgt zou ik me n ...
Wat een klein prulleke ook! Wat was haar geboortegewicht?

2 jaar geleden

Reactie op Joycani

Hier met bijna 5,5 maand 64 cm en 5.7 kg. Ze is ook klein geboren en volgde ...
Ik kreeg juist het advies om na het dutje eerst groente te geven en dan daarna pas de fles. Vond ik heel raar advies aangezien ze 5.5 maand was en we nog maar net begonnen waren met oefen hapjes. Heb dus ook gewoon niet geluisterd en geef haar fruit en groente ergens ongeveer in het midden van 2 flesjes. Een flesje lijkt mij voedzamer dan die paar happen groente 🤷🏽‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Sheilaatje

Goed dat valt volgens mij wel mee.. mijn zoontje waa 69 cm met 5.5 maand en ...
Wat lief! Ook al zo heerlijk “zitten”.

2 jaar geleden

Reactie op Dayrosmom

Nou ze ziet er gewoon gezond en super schattig uit ! Zou me niet druk maken ...
Wat een dotje 😍 Die haartjes ook zo lief met dat strikje erin.

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties 😊 Voel me wat meer gerust gesteld! Half september is de volgende afspraak.

2 jaar geleden

Ze ziet er super goed uit hoor!! Niks om druk over te maken😘. Wij hebben ook een ienie minie. Ze was met 5,5 maand, 5,7 kilo en 60cm. Verder gezond en snel in haar ontwikkeling!

2 jaar geleden

Reactie op baby2023x

Ze ziet er super goed uit hoor!! Niks om druk over te maken😘. Wij hebben o ...
Dat hier ook. Heel snel in de ontwikkeling. Ik geniet elke dag van haar, ze is zo’n blije baby 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Joycani

Wat een klein prulleke ook! Wat was haar geboortegewicht?
2450 gram. Ze is wel 3 weken eerder gehaald ivm dat ze in mn buik ook niet goed groeide. Maar nu groeit ze netjes volgens haar eigen groeicurve. Klein maar fijn zullen we maar zeggen 😁

2 jaar geleden

Onze dochter is ook klein, geboren met 2,8 kg. Ze is nu alweer een tijdje niet gewogen en gemeten dus ik weet eigenlijk niet hoeveel ze nu weegt en wat haar lengte is.

2 jaar geleden

Reactie op Tan92

2450 gram. Ze is wel 3 weken eerder gehaald ivm dat ze in mn buik ook niet ...
Ja precies! Mijn dochter was 2760 maar wel met 39 +2. Dus ze bleek dysmatuur. Weet ik het hoeveel groeiechos gehad en steeds kwamen ze uit op een 'gemiddelde' baby. Naja niet dus. Maar idd klein maar fijn! Vind het ook wel leuk juist haha. Ze zit net in maatje 62 en soms nog 56. Moest na de geboorte wel ff maatje 44 gaan scoren want 50 was geen gezicht 🤣

2 jaar geleden

Hier met 5 maanden 6,3 kg en 66 cm. Ze zeiden dat de lengte zelfs wat hoger is dan het gemiddelde. Gewicht iets lager, maar niks om je zorgen over te maken hoor!

2 jaar geleden

Mijn dochter is 5,5 maand en weegt ook maar 5,9 kilo 62 cm. Ik schrok er een beetje van maar bij het cb zeiden ze dat het niet erg was, omdat ze haar eigen lijntje volgt

2 jaar geleden

Hier ook een lichtgewicht. 65 cm, maar 5,9 kg. Hij zal ook niet veel bijgekomen zijn, want hij is aan de diarree 🫣. Ze willen ook steeds extra groeicontroles

2 jaar geleden

Hier over 4 dagen 6 maanden, 64cm en ongeveer 5900 gram nu. Ook te licht maar ze loopt sowieso 1 maand achter qua groei door operatie etc.