40 Reacties
2 jaar geleden
Goed dat valt volgens mij wel mee.. mijn zoontje waa 69 cm met 5.5 maand en die is dan weer gemiddeld (neigt naaf groot). Wel was die 8.6 kg 😅

2 jaar geleden
Ze zitten hier ook altijd te 'klagen' onze zoon was vorige week op cb 64cm en 6024 kg. Ze vonden hem ook bleek , dat is zijn vader ook, en kolf je nog steeds, kan die wat meer krijgen want hij mag wel wat meer. Groent en fruit hapjes vervangen nog geen fles, en ze willen dus dat ik hem een fles extra geef per dag. Als ons boefje een potje fruit op heeft hoeft hij echt geen extra fles... pfff
2 jaar geleden
Reactie op Joycani
Hier met bijna 5,5 maand 64 cm en 5.7 kg. Ze is ook klein geboren en volgde ...
Ik kreeg juist het advies om na het dutje eerst groente te geven en dan daarna pas de fles. Vond ik heel raar advies aangezien ze 5.5 maand was en we nog maar net begonnen waren met oefen hapjes. Heb dus ook gewoon niet geluisterd en geef haar fruit en groente ergens ongeveer in het midden van 2 flesjes.
Een flesje lijkt mij voedzamer dan die paar happen groente 🤷🏽♀️
2 jaar geleden
Reactie op Sheilaatje
Goed dat valt volgens mij wel mee.. mijn zoontje waa 69 cm met 5.5 maand en ...

Wat lief! Ook al zo heerlijk “zitten”.
2 jaar geleden
Reactie op Dayrosmom
Nou ze ziet er gewoon gezond en super schattig uit ! Zou me niet druk maken ...

Wat een dotje 😍 Die haartjes ook zo lief met dat strikje erin.
2 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties 😊 Voel me wat meer gerust gesteld! Half september is de volgende afspraak.
2 jaar geleden
Reactie op baby2023x
Ze ziet er super goed uit hoor!! Niks om druk over te maken😘. Wij hebben o ...
Dat hier ook. Heel snel in de ontwikkeling. Ik geniet elke dag van haar, ze is zo’n blije baby 🥰
2 jaar geleden
Reactie op Tan92
2450 gram. Ze is wel 3 weken eerder gehaald ivm dat ze in mn buik ook niet ...
Ja precies! Mijn dochter was 2760 maar wel met 39 +2. Dus ze bleek dysmatuur. Weet ik het hoeveel groeiechos gehad en steeds kwamen ze uit op een 'gemiddelde' baby. Naja niet dus. Maar idd klein maar fijn! Vind het ook wel leuk juist haha. Ze zit net in maatje 62 en soms nog 56. Moest na de geboorte wel ff maatje 44 gaan scoren want 50 was geen gezicht 🤣
2 jaar geleden
Mijn dochter is 5,5 maand en weegt ook maar 5,9 kilo 62 cm. Ik schrok er een beetje van maar bij het cb zeiden ze dat het niet erg was, omdat ze haar eigen lijntje volgt