10 Reacties

2 jaar geleden

Dit soort topics zal ik nooit begrijpen. Zal wel bakken met commentaar over me heen krijgen, maar hoe durf je.. je kindje in een vreemd land alleen in een hotel kamer.

2 jaar geleden

Reactie op Kira1994

Dit soort topics zal ik nooit begrijpen. Zal wel bakken met commentaar over ...
Helemaal mee eens! Misschien breekt er brand uit of gebeurd er iets anders... Kind zit helemaal opgesloten en kan nergens zelf heen 🥺

2 jaar geleden

Wij hebben wel een babyfoon met 3km bereik ivm dat m’n schoonouders op een boerderij wonen, maar je kind in een hotel alleen laten om zelf te eten kan ik ook niet begrijpen sorry… Je weet nooit óf en wie er je kamer in komt…. En als er iets anders gebeurd vergeef je jezelf dat toch nooit?

2 jaar geleden

Die Babyfoon staat er neem ik aan om te kijken of je kind veilig is. Dus ook of er iemand anders de kamer binnen loopt! Je vraagt er een met goed bereik, omdat je je kind in de gaten wil houden. Waarom word daar hier zo veel commentaar op gegeven? Ik neem aan dat ze er niet ver van verwijderd is, die van ons stopt ook al als er 2 muren tussen zitten. Dus brand.... als je er dichtbij blijft merk je dat zelf toch ook? Ieder doet zijn eigen ding op zijnbof haar manier. Laten we lief blijven....... wij hebben iig de Philips avent, maar deze red het niet! Heb je niks aan, maar aan die andere antwoorden ook niet! Veel plezier op vakantie!

2 jaar geleden

Sommige landen kan je hiervoor in de gevangenis belanden.

2 jaar geleden

😨

2 jaar geleden

Reactie op Valerinja

Die Babyfoon staat er neem ik aan om te kijken of je kind veilig is. Dus oo ...
Het restaurant van een hotel is over het algemeen niet op dezelfde verdieping als de kamers, en vaak moet je er best een stukje voor lopen. Stel dat er brand uitbreekt, dan moet je dus tegen de stroom van mensen die in paniek over de trap naar buiten willen in om naar je kindje toe te komen. En bij ons is al eens in de hotelkamer ingebroken, tegen de tijd dat je dat op het schermpje ziet ben je al te laat. Ik zou dus nooit mijn kind alleen in een hotelkamer laten nee, ook niet met babyfoon.

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje2023

Het restaurant van een hotel is over het algemeen niet op dezelfde verdiepi ...
Plus dat als je een babyfoon zonder schermpje hebt, je misschien niet eens door hebt als er iemand de kamer in komt😬

2 jaar geleden

Ik zal ook misschien commentaar krijgen maar ik zou die risico nooit nemen. Je kindje alleen laten in een hotel kamer. Niet eens in een bekende land/Nederland laat staan een andere land waar ik de taal niet spreek of de regels niet ken. Jullie kunnen ook tijd voor elkaar hebben samen op het kamer terwijl de kleintje slaapt. Eten op kamer gezellig of samen filmpje kijken maar niet alleen laten krijg er al de kriebels van als ik eraan denk…

2 jaar geleden

Is het niet een mogelijkheid om eerder te gaan eten zodat je kindje mee kan? Het is inderdaad misschien minder ontspannen, maar ook ik zou mijn kindje nooit alleen op de kamer laten om zelf te gaan eten om bovengenoemde redenen. Antwoord op je vraag: wij hebben een philips avent, die heeft wel wat bereik, maar ook alleen omdat ons huis niet geweldig geïsoleerd is. En we hebben een alecto, maar die is helemaal dramatisch. Die haalt de garage of achtertuin niet eens.