12 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou lekker potjes meenemen. Gemakkelijk mee te nemen en hoef je alleen maar op te warmen. Het is ook jouw vakantie 馃槈

2 jaar geleden

Wij gaan dit weekend starten met hapjes en gaan 2 weken later (met 5 maanden) ook op vakantie, ik denk dat we gewoon potjes meenemen.. Alleen is er niet heel veel keuze in groentehapjes met maar 1 smaakje..

2 jaar geleden

We beginnen pas na onze vakantie in Frankrijk met oefenhapjes, ze is dan zo'n beetje 5 maanden.

2 jaar geleden

Reactie op Rsnn

Wij gaan dit weekend starten met hapjes en gaan 2 weken later (met 5 maande ...
Ohh hier redelijk wat! Bloemkool, wortel, doperwten, pompoen, en een aantal fruitsoorten. Van Olvarit鈽猴笍

2 jaar geleden

Wij nemen gewoon potjes mee, geen gehannes met een vriezer of dat we het dan moeten maken馃槄

2 jaar geleden

Wij gebruiken stoomzakjes van de AH op vakantie voor papjes te maken.

2 jaar geleden

Reactie op rgerri

Ohh hier redelijk wat! Bloemkool, wortel, doperwten, pompoen, en een aantal ...
Wij hadden toevallig zelf bloemkool, wortel en broccoli gemaakt voordat ik naar die potjes had gekeken voor de vakantie, dat zijn dus helaas weer dezelfde hapjes 馃槄 Doperwten zijn wel nieuw dus die gaan sowieso mee! De pompoen is wel met rijst zag ik 馃槙 geef je die ook als oefenhapje?

2 jaar geleden

Reactie op Rsnn

Wij hadden toevallig zelf bloemkool, wortel en broccoli gemaakt voordat ik ...
Ah Bio heeft alleen pompoen (zonder rijst) en Kruidvat heeft ook nog Pastinaak!

2 jaar geleden

Reactie op LV00

Ah Bio heeft alleen pompoen (zonder rijst) en Kruidvat heeft ook nog Pastin ...
Ah top dankje dan gaan we die halen 馃榿

2 jaar geleden

Potjes inderdaad! Thuis maak ik alles zelf, maar op vakantie is potjes zo handig! Makkelijk ook mee te nemen met een dagje weg. Ik wilde eerst ook staafmixer etc meenemen, toen zei m鈥檔 vuurbrouw: ben je gek, neem gewoon potjes mee. Ik had daar zelf totaal nog niet aan gedacht 馃槀

2 jaar geleden

Ik kreeg als tip de knijpzakjes voor vakantie, weeg minder dan potjes en zijn er ook voor 4+ maanden.

2 jaar geleden

Als je echt persee je eigen groente wilt meenemen kan je hrt ook in kleine weckpotjes eerst koken en dan heet erin doen en afsluiten, zijn ze lang houdbaar, is wel veel werk. Of inderdaad gewoon potjes of knijpzakjes, of evt oogje dichtknijpen want hij is 5 maanden, officieel moeten ze met 6 maanden pas echt eten馃槈 Dus kan je ook paar dagen overslaan met de reis.. Maar dat is persoonlijk natuurlijk