215 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben deze slaapkamer gekozen bij baby dump was er direct verliefd op basic maar toch onze smaak 😍😍 kwa inrichting wil ik wel ik kleuren gaan omdat ja de slaapkamer zelf is wit zoals je ziet dus dan kleur in andere dingen steken zoals matjes enzo en jij al ideeën?😇

3 jaar geleden

Wij zijn erachter gekomen vandaag bij het shoppen (6+ uur gewinkeld, het laatste half uur klikte het ineens) dat we helemaal cottage core willen gaan. Platjes (nep en hoog zodat het kindje er niet bij kan) en veel bosdiertjes. Vooral aardetinten en groen tinten. De meubels zijn wel vrij wit, maar wel klassiek.

3 jaar geleden

Wij gaan hiervoor! De verf zit er ondertussen al op. 😍

3 jaar geleden

Reactie op BabyDelvaux

Wij hebben deze slaapkamer gekozen bij baby dump was er direct verliefd op ...
Hij is wel heel mooi ja! 😍 Ik heb even een foto van google ter “vergelijking”, maar wij gaan voor taupe en wit op de muren, meubels wit en alle knoppen op de kasten, vervangen we voor bronzen knoppen. Verder willen we t aankleden met rieten accesoires en mijn oma gaat een lange klamboe maken, ik denk dat we die in het wit/kant doen! Vooral heel rustig en neutraal ☺️

3 jaar geleden

Reactie op AmberBaby

Hij is wel heel mooi ja! 😍 Ik heb even een foto van google ter “vergelijk ...
Wauw echt een mooi beeld van wat je wilt 😍 en wanneer beginnen jullie daarmee ? Ongeveer ik heb soms echt het gevoel dat wij traag zijn haha

3 jaar geleden

Reactie op KvanIjC

Wij zijn erachter gekomen vandaag bij het shoppen (6+ uur gewinkeld, het la ...
Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!!

3 jaar geleden

Reactie op BabyDelvaux

Wauw echt een mooi beeld van wat je wilt 😍 en wanneer beginnen jullie daar ...
We hebben toevallig gisteren de muren geschilderd. Over 2/3 weken gaan we op vakantie, dus als we nu de spullen bestellen, kunnen we die niet aannemen. Daarom dat we het na de vakantie willen bestellen (of in de laatste week van de vakantie), met de verwachting dat het 2/3 weken later er is. De “planning” is dat de kamer klaar is wanneer ik een week of 24/25 ben☺️

3 jaar geleden

Reactie op AmberBaby

Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!!
Ikzelf ook hahaha 😂 het klinkt altijd zo mooi als je het bedenkt maar dan moet je het nog waarmaken natuurlijk haha!

3 jaar geleden

Reactie op AmberBaby

We hebben toevallig gisteren de muren geschilderd. Over 2/3 weken gaan we o ...
Oehhh zalig geniet van je vakantie 😁 bij ons is dit ook zo iets voor mijn 30 weken wil ik de kamer volledig af hebben

3 jaar geleden

Reactie op pattvdd

Wij gaan hiervoor! De verf zit er ondertussen al op. 😍
Ik wil dit ook! Welke kleur heb jij gebruikt?

3 jaar geleden

Ik vond dit idee op Facebook, wij gaan iets in die style doen alleen dan een iets donker beige achtige muur. Maar ook zwarte meubeltjes

3 jaar geleden

Reactie op anne-91

Ik wil dit ook! Welke kleur heb jij gebruikt?
Wij hebben een kleur laten samen stellen bij de praxis dus ik heb geen idee welke precies 🙈 maar ze helpen je daar heel goed!

3 jaar geleden

Reactie op BabyDelvaux

Oehhh zalig geniet van je vakantie 😁 bij ons is dit ook zo iets voor mijn ...
Thanks!! Ruim optijd toch! ☺️

3 jaar geleden

Wij hebben de basis voor de babykamer klaar! We zijn voor witte meubels gegaan en combineren de groene kleuren met de kleur brique. We zijn heel blij met het resultaat!

3 jaar geleden

Het dekentje en de lakens hebben we in de kleur brique. We proberen het jungle thema ook hierin terug te laten komen met het superschattige lakentje!

3 jaar geleden

Wij hebben de basis voor de babykamer klaar! We zijn voor witte meubels geg ...
Wauw leuk! Is dit behang of muurverf?

3 jaar geleden

Wij hebben een klein beetje zoiets voor ogen, maar dan met de Ikea Hemnes (die hebben we ook al, evenals een wit ledikantje, verder nog niets)

3 jaar geleden

Maar we zijn er afgelopen vrijdag achter gekomen dat we in verwachting zijn van een jongetje, en hoewel ik terra cotta ook super mooi en neutraal en warm vind, vind ik dit ineens ook wel erg mooi Dus nog even goed over nadenken! Maar kwa stijl dus zoiets

3 jaar geleden

Wij gaan voor zo iets alleen dan in roze tinten aangezien het een meisje is 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Verity

Wauw leuk! Is dit behang of muurverf?
Dit is behang! We hebben naast het behang de muur tot 1.20 meter geschilderd in de kleur Boulder Lichen