28 Reacties
3 jaar geleden
Ik zou juist nu nog lekker genieten van elke dag een ander restaurant. Juist met kids is all in ideaal. Zonder kids zou ik dat persoonlijk nooit doen. Sinds wij kids hebben gaan wij wel all in. Omdat dit gewoon veel makkelijker is. Maar zou nu echt nog genieten van de vrijheid 🙈😂
Maarja dat is echt mijn mening.
Ik hou echt van Griekenland maar all in is dit niet ideaal. Wij gaan elk jaar met de kids naar Turkije. Omdat daar wel de beste zijn vind ik. Qua kwaliteit eten. En genoeg te doen voor de kids. Maar dat is voor jullie natuurlijk nog niet van belang.
Goed de reviews lezen!
3 jaar geleden
Wij hadden een vakantie geboekt naar Curaçao op 29 augustus 🌴 maar toen kwam ik erachter dat ik zwanger ben 🥰
Na overleg met verloskundige die aangaf het geen probleem te vinden en zelf even de tijd genomen om na te denken hebben we toch van die droomvakantie afgezien. Doen we een andere keer met de kleine erbij 😍
Wij gaan nu lekker dichterbij huis naar Portugal! Mijn vriend heeft daar ook familie wonen dus mooie gelegenheid om kennis te maken + aan te geven dat hij vader wordt en samen lekker te genieten van de zon, elkaar en het lekkere weer 🌴☀️😎
Mijn advies zou zijn, boek lekker een airbnb, heb je je eigen appartement + keuken etc en haal lekkere boodschapjes in huis waar je ook bent. Zo hou je zelf ook ‘grip’ op wat je eet (ik heb hierin wel geluk want mijn vriend houdt enorm van koken dus lucky me! 😇), je hebt de zorgen niet of het wel goed zit + je bent samen echt even weg. Geen hotelgasten of iets maar lekker met zijn tweeën in jullie tijdelijk vakantiehuisje in de zon ☀️ Heerlijk! Zo gaan wij dat dus ook doen 😊
3 jaar geleden
Bodrum Holiday Resort, is in Turkije super leuk plaatsje en vanaf daar kun je ook een leuke dag tocht maken naar Kos!
3 jaar geleden
Wij hadden een vakantie geboekt naar Curaçao op 29 augustus 🌴 maar toen kw ...
Begrijpelijk! Maar Portugal klinkt ook super. Inderdaad een mooie gelegenheid zo! Wil nu liever ook niet te ver vliegen.
Bedankt voor je tips 🙌🏼 airbnb lijkt ons ook fijn. We twijfelen nog te erg haha!
3 jaar geleden
Samos is echt fantastisch! Wij zijn op 8 eilanden geweest. Samos is echt onze favoriet!😍
Het is zo mooi en gezellig daar. En dan vooral Kokkari en Pythagorion. Maar zou dan een hotel in Kokkari nemen!
3 jaar geleden
Reactie op Kooten3
Wij gaan eind augustus naar turquoise hotel in side turkije. Heerlijk hotel ...
Ja turquoise is echt een goed hotel! Wij twijfelen nu om daar in september weer heen te gaan. 😍
3 jaar geleden
Reactie op Skybles
1 tip, bezuinig niet op annuleringsverzekering ;)
Ik kreeg bij mijn vorig ...
Ik ook! Was heel blij dat ik toen kon annuleren..
3 jaar geleden
Reactie op jill92
Vind het nog erg lastig! We hebben ook gekeken voor Samos en Zakynthos maar ...
Zakynthos is een heel mooi eiland. Wij gaan voor de 3e keer in 4 jaar tijd. All in is zante sun echt een top hotel en op eem super fijne locatie. Het is precies zoals op de foto’s.
Wij gaan zelf 24-9 naar lithakia gardens. Zelfde plaatsje, maar niet all-in.
3 jaar geleden
Wij gaan in september nog naar Zweden en met oud en nieuw zijn we in Parijs.
Daarna hebben we nog een paar dagen met mijn broertjes in Friesland (voor hun verjaardag gaan we in een huisje een paar dagen).
De laatsten natuurlijk als het nog kan, anders moeten we annuleren.
Allemaal al gepland voor ik zwanger werd/het wist, maar wel zeker momenten om nog even met zn tweeën te genieten!