20 Reacties

3 jaar geleden

Ik had helemaal in gedachten om in de maand oktober naar van der Valk te gaan. En dan ook nog een dagje wildlands te pakken. Maar helaas kunnen wij niet meer samen weg :( nierstenen/nierstuwing gooit riet in het eten. Van der Valk heeft daar ook een super leuk hotel zitten en Emmen is ook echt een leuke stad!

3 jaar geleden

Eind november gaan we 4 dagen naar Barcelona toe, is niet te ver vliegen ong. 2 tot 2 en half uur. en warmer dan hier 😇het Dali museum bezoeken en terrasjes zitten.. rond waggelen haha

3 jaar geleden

Wij gaan naar Van der Valk exclusief in Deventer, arrangement inclusief ontbijt en diner. Wij gaan juist het Oudejaarsweekend ☺️ nog even fijn samen. Dit ook omdat mijn man vanaf week 28-38 vd zwangerschap stage heeft en grotendeels van huis is, dus de feestdagen even samen zien we juist bar uit

3 jaar geleden

We komen trouwens ook van de Veluwe, maar gezien de termijn (34 weken) voelt t voor mij niet goed om ver van huis te gaan

3 jaar geleden

Ik had vorige zwangerschap ook een luxe weekendje weg gepland rond de 26 weken in een van der Valk hotel (met jacuzzi etc). Helaas moest ik toen bedrust houden en hebben we moeten annuleren. Dus denk ook aan een annuleringsverzekering voor de zekerheid.

3 jaar geleden

Reactie op Boyorgirlwhoknows

Ik had helemaal in gedachten om in de maand oktober naar van der Valk te ga ...
Ahh wat ontzettend jammer zeg! Hopelijk kunnen jullie samen nog op een andere manier iets leuks doen!

3 jaar geleden

Reactie op Ivana0027

Eind november gaan we 4 dagen naar Barcelona toe, is niet te ver vliegen on ...
Klinkt heerlijk! Veel plezier alvast!

3 jaar geleden

Reactie op Emm777

Wij gaan naar Van der Valk exclusief in Deventer, arrangement inclusief ont ...
Nou je hebt wat gezegd hoor, ik heb de hele avond zitten speuren op die arrangementen. Echt superleuk!! Wij gaan wss voor winter arrangement in Drenthe. In Spier, daar is ook verwarmd zwembad. En dan met diner erbij 🥰

3 jaar geleden

Reactie op nathalie9090

Ik had vorige zwangerschap ook een luxe weekendje weg gepland rond de 26 we ...
Ja goeie! Bij van der Valk kan je tot op de dag zelf nog kosteloos annuleren gelukkig!

3 jaar geleden

Reactie op Babydroom1988

Nou je hebt wat gezegd hoor, ik heb de hele avond zitten speuren op die arr ...
Assen is ook heel leuk! Is net een hele wellness bijgebouwd en hebben ze die arrangementen ook, is dicht in de buurt van Spier dus nagenoeg dezelfde omgeving en wildlands/Emmen is ook niet zo ver.

3 jaar geleden

Reactie op Babydroom1988

Dat hotel in Spier zit wel echt direct langs de snelweg, weet niet of je dat storend vindt of niet, maar ik rij er best vaak langs dus vandaar😅 Verder wel mooie omgeving daar🙂

3 jaar geleden

Reactie op Babydroom1988

Jaah, dat winterarrangement hebben wij ook inderdaad! Ga ervan genieten, zou ik zeggen 😉

3 jaar geleden

Wij willen graag eind november/begin december naar de kerstmarkt in Keulen. Pakken we daar ook een hotel 🎄

3 jaar geleden

Als je van wandelen hohdt, is Zuid Limburg misschien een optie. Je kan naar Maastricht gaan voor overnachting en naar de omliggende dorpen om daar van de natuur te genieten

3 jaar geleden

Reactie op anoniemuis

Assen is ook heel leuk! Is net een hele wellness bijgebouwd en hebben ze di ...
Assen trok ons wat minder eigenlijk, waren bij Spier echt enthousiast door de mooie omgeving 😍 Maar idd het zit 20 min van elkaar vandaan… Spier heeft wel een verwarmd zwembad. En alle welness in Assen is tegen betaling en mag je trouwens als zwangere in een sauna?

3 jaar geleden

Reactie op Jkp88

Dat hotel in Spier zit wel echt direct langs de snelweg, weet niet of je da ...
Zag het idd, maar je kan dus kiezen voor een kamer aan de boszijde… hoop dat t dan minder is… volgens mij zitten alle van der valken langs een snelweg?

3 jaar geleden

Reactie op baby2023x

Wij willen graag eind november/begin december naar de kerstmarkt in Keulen. ...
Ja dit hebben wij ook overwogen en vind ik nog steeds een goed idee, ga ik ook nog naar kijken… ben alleen bang dat ik toch niet zo mobiel meer ben dan om dit allemaal te doen…😂

3 jaar geleden

Reactie op PhoenixBlue

Als je van wandelen hohdt, is Zuid Limburg misschien een optie. Je kan naar ...
Ook een heel leuk idee!! 😍

3 jaar geleden

Reactie op baby2023x

Wij willen graag eind november/begin december naar de kerstmarkt in Keulen. ...
Wij gaan nu waarschijnlijk ook naar Keulen. Dat is maar een kleine 2 uur rijden vanaf ons, dus prima te doen. Wel met de auto, zodat we flexibel zijn… Welk hotel gaan jullie en gaan jullie ook met de auto? Ivm het parkeren…

3 jaar geleden

Reactie op Babydroom1988

Wij gaan nu waarschijnlijk ook naar Keulen. Dat is maar een kleine 2 uur ri ...
Ah super leuk! Daar moeten we nog naar gaan kijken. Willen ook ivm parkeren en niet al te veel lopen, het liefst een hotel dichtbij de markt en waar je ook een parkeergarage of afgesloten parkeerplaats bij hebt oid… Zodra wij iets gezien hebben zal ik het wel laten weten!