11 Reacties

2 jaar geleden

Me zus en een vriendin hadden een babyshower voor mij geregeld. Had alleen een lijst met mensen aan me zus geven die ik wou uitnodigen. En had een lijst met kadotjes geven aan me zus en daar had ik opgezet wat ik nog nodig had voor de baby. Aankleedkussen, moltons voor erom heen. Moltons voor het babymatrasje. Dus had expres dingen gevraagd wat je zowiezo nodig heeft dat scheelde voor ons zelf omdat te kopen. Kwa spellen hadden ze baby foto's gedaan en ik moest raden wie die baby was op de foto. En we hadden nog een quiz gedaan. Verder werd er gezellig gekletst. Veel plezier met jouw babyshower😁❤️

2 jaar geleden

Een babyshower moet eigenlijk voor je geregeld worden. Het is overgewaaid vanuit amerika en het is er voor om de zwangere vrouw in het zonnetje te zetten. En eigenlijk niet om vrouwelijke vriendinnen en familieleden te trakteren op iets. Weet je zeker dat er vanuit je vrienden kring niks voor je geregeld wordt? Als je het toch graag zelf wilt organiseren kun je ook op internet kijken. Er zijn veel spelletjes wat je bijvoorbeeld kunt doen. Groetjes Nina

2 jaar geleden

Bij ons regelen vriendinnen/familie dit voor de zwangere

2 jaar geleden

Indd een babyshower word voor je georganiseerd meer een genderrevail party wat jezelf organiseerd trakteer je mensen op wat lekkers en leuks

2 jaar geleden

Ik snap dat het normaal voor je geregeld wordt, maar in mijn geval is dat dus niet zo 😅 ze willen wel helpen enzo, maar het ligt gewoon bij mij. Zijn zo de redenen voor die ik hier liever niet geef.. als jullie nog tips hebben voor geslaagde spelletjes of waar je leuke aankleding kan halen, hoor ik het graag!

2 jaar geleden

Bij SoLow winkels heb je super veel spullen voor babyshowers, echt een aanrader! Qua spellen, toen ik het voor een vriendin regelde hadden we een quiz met vragen over de zwangerschap en baby, en ook fotos raden. Je kan ook formuliertjes maken waarop ze het geslacht/naam/vermoedelijke bevaldatum etc kunnen raden. Succes en veel plezier!

2 jaar geleden

Wij gingen bij de babyshower van mn zusje op witte rompertjes zelf wat leuks tekenen. Dit kon ze als de baby geboren werd als slinger door het huis hangen. Op mijn vorige babyshower hebben we een 30 seconds baby editie gedaan (volgens mij hadden ze dit gewoon via internet)

2 jaar geleden

Dat is heel persoonlijk wat je zelf wil. Voor mij word het georganiseerd en hebbik zelf aangegeven dat ik niet zit te wachten op die zeer cliché spelletjes van luier verschonen en baby quizzen etc. Heb ook aangegeven dat ik geen baby’s wil op mijn babyshower… Rompertjes maken vond ik wel grappig en de babyfoto raden ook wel. In combinatie met lekkere hapjes en gezelligheid heb je zo een paar uurtjes gevuld!

2 jaar geleden

Ik heb qua aangekleding voor de reveal het eea gehaald bij shein. Hebben best leuke spulletjes voor niet al te veel geld. Kan alleen wel een week duren voordat het binnen is ongv en houdt rekening dat het met feestdagen nog langer duurt vaak

2 jaar geleden

Mijn babyshower is voor me georganiseerd, maar ik heb eerder ook wel eens bij de organisatie voor iemand anders geholpen. Decoratie haalden wij bij de lokale feestwinkel, maar So Low heeft volgens mij ook wel leuk spul. Op Pinterest kan je de mooiste voorbeelden zien qua deco (laat je niet gek maken, het hoeft lang niet zo uitgebreid), met wat ballonnen en slingers ben je al een heel eind. Wij deden gewoon spelletjes: - Baby 30 seconds, - Raden welke babyfoto bij welke gast hoort - Een invulkaartje met gokjes over de baby (naam, geboortedatum, gewicht) en evt wensen voor de baby en ouders - Babyhapjes proeven en raden - Het newlywed spel voor ouders, als de vader erbij is. Iets knutselen is ook altijd leuk, rompertjes versieren met textielstift bijvoorbeeld, of samen cupcakes versieren. Allemaal vooral gericht op gezellig tijd met elkaar doorbrengen, dat vind ik het belangrijkst.

2 jaar geleden

Thnx iedereen, ik ga er lekker mee bezig! Iedereen nog een fijne zwangerschap gewenst!!