28 Reacties

3 jaar geleden

De enige die hier blijven zitten zijn de sokjes van het Kruidvat..

3 jaar geleden

Niet🤣🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Ik doe ze over zijn broek heen en dan terugvouwen. Ik heb ze van de h&m

3 jaar geleden

Inderdaad de bambino sokjes van Kruidvat blijven altijd zitten :)

3 jaar geleden

Ik doe eerst de babysokjes aan en dan de broek erover heen. Blijft hier tot nu toe altijd zitten. Heb wel de sokjes van de kruidvat.

3 jaar geleden

En de baby sokjes van prenatal blijven ook goed zitten, zijn wel wat prijziger..

3 jaar geleden

Ik pak alleen sokjes, wel extra lang zijn. Deze sokjes krijgt hij niet uit :) kortere sokjes blijven niet zitten. Als ze een omvouw randje hebben, vouw ik deze niet om (ik vouw het randje uit, zodat ze langer zijn). Dit zie je toch niet als ze onder de broek zitten

3 jaar geleden

De kruidvat bambino sokjes blijven hier ook niet zitten. Moet ik het dan maar opgeven? 😅

3 jaar geleden

De sikjes van Tommy Hilfiger blijven heel erg goed zitten. Of een paar strakke sloffen erover die wel goed blijven zitten

3 jaar geleden

Sock Ons! Echt ideaal, het lijken een beetje enkelbraces maar werken top

3 jaar geleden

Kruidvat sokken! Onze zoon van 19mnd heeft nog steeds alleen deze.

3 jaar geleden

Sokjes van de zeeman (per 4 paar verkocht) blijven hier goed zitten, hier grote voeten en smalle enkels, heeft met 5 weken al sokken maat 62/68.

3 jaar geleden

Reactie op rbvd

Sock Ons! Echt ideaal, het lijken een beetje enkelbraces maar werken top
Jaaa Sock Ons! Hier ook een fan van, het enige dat echt werkt 👏

3 jaar geleden

Ik heb sokjes van de hema die blijven goed zitten, staan iets van beertjes etc op. Of we doen hem van die wollen slofjes aan en daar zit een koortje in dus die blijven ook goed zitten

3 jaar geleden

Over z’n broekjes heen. Bij z’n broer van 16 maanden doen we dat ook en ikzelf ook vaak m’n sokken over m’n broek om afzakken te voorkomen😅🤷‍♀️

3 jaar geleden

Niet.. thuis draagt mijn zoon geen sokjes, hij lijkt er geen last van te hebben. Hij ligt wel onder dekentjes. Soms heeft hij pakjes met sokjes eraan. Buiten doen we wel sokjes aan

3 jaar geleden

Wij hebben voornamelijk prenatal sokjes, onze meid schopt ze ook het liefst uit als het lukt😅 dus wij doen ze nu meestal een beetje over haar broekje heen trekken.. niet het mooiste gezicht maar werkt tot nu toe wel het beste 🙈

3 jaar geleden

Ik gebruik vanaf het begin alleen de wollen slofjes van Hirsch. Gaan nooit uit!

3 jaar geleden

Kruidvat sokken of anders sloffen eroverheen 😊

3 jaar geleden

Sock ons! Echt dè uitvinding van de eeuw! Ik zweer erbij.