4 Reacties

2 jaar geleden
Wij hebben die gebruikt bij onze dochter en gaan die nu terug gebruiken.
Wij waren zeer tevreden.
Bij hebben ook op andere locaties eens eentje gebruikt, dat alles in een beker ging (eventueel in twee gescheiden) en na het stomen kon je in die pot ineens mixen.
Ik vond die nutribaby vele gemakkelijker, door de drie compartimenten kon je drie zaken stomen met verschillende stoomtijd, veel meer ineens klaarmaken.
Onderdelen kunnen in vaatwasser, je hebt wel extra delen af te wassen buiten de mixpot, maar deze verdiepen wassen heel gemakkelijk af als je ze zelf wilt afwassen. Het mixgedeelte gebruikte wij na een tijd niet meer en wel fijn dat je die delen met messen dan niet meer moet proper maken.
Wat hij wel na dagelijks gebruik bij onze dochter gekregen heeft, is kleine lijntjes in de plastiek, precies barstjes. We hadden dat aangemeld, werd vervangen onder garantie als we opstuurden, maar door omstandigheden zijn we dat vergeten binnen de termijn 😞 maar hij werkt nog 😀

2 jaar geleden
Hier de Philips Avent SCF870/20 - Stomer / Blender. Erg fijn ding en heeft voor onze dochter veel lekker hapjes gemaakt. Een babyvoedingmaker (welk merk maakt denk ik niet uit, als er maar een stoom en blend functie opzit, lijkt mij) geeft zoveel gemak en ze kreeg hierdoor lekker veel verschillende smaken binnen en ze is nu zo’n goede eter. Ze lust eigenlijk alles. Is iets nieuw, hoppa gaat er gewoon in, nooit aan dingen moeten wennen.
Bij onze tweede komt hij weer uit de kast en zal ook weer veel gemak geven.

2 jaar geleden
Die hebben wij ook gebruikt voor de eerste! Toevallig gisteren op marktplaats te koop gezet, omdat ik nu vaak groenten normaal mee kook ipv stoom voor onze kleine van 20 maanden (en straks dan groenten mee kook voor de tweede als hij 6 maanden is).
Wij deden zelf de groenten in stukken aanbieden (rapley methode vgm) aan de kleine waardoor hij al super snel zelfstandig kon bepalen of hij wel of niet iets wilde eten. Het is een super groente eter! Bij het avondeten eet hij altijd eerste de groentes op en daarna pas de rest 🤣🙌🏼. Godzijdank echt nooit moeite gehad met het eten van groenten, maar ik weet natuurlijk niet of dat aan het apparaat heeft gelegen en de manier waarop wij groentes etc hebben geïntroduceerd.
Ons apparaat is echt zo goed als nieuw. Geen krassen etc en de blender gedeelte 2x gebruikt. Mocht je interesse hebben in de advertentie, laat maar weten! Babymoov geeft trouwens ook levenslange garantie op hun artikelen

2 jaar geleden
Ik heb de Philips stomer + blender en daar super blij mee. De Nutribaby ken ik niet, dus daar kan ik niets over zeggen. :)