17 Reacties
3 jaar geleden
Klopt inderdaad dat ze vaak eerst willen dat je een soa test gaat doen. Maar dat spul van de reclame mag je wel gebruiken toch?
3 jaar geleden
Reactie op Boyorgirlwhoknows
Klopt inderdaad dat ze vaak eerst willen dat je een soa test gaat doen. Maa ...
canesten gyno bedoel je?
3 jaar geleden
Canesten mag je gewoon gebruiken, maar het is nooit verkeerd om even te testen voor soa's.
Ik heb jarenlang terugkerende bv gehad en ook een aantal afspraken gehad bij de gyn ervoor. Niets leek te helpen om het echt weg te houden. Uiteindelijk hielp het om geen stringetjes meer te dragen en alleen katoenen ondergoed. En ben&Jerry's en chocolade bleek bij mij een echte trigger te zijn.
3 jaar geleden
Reactie op mommytobe_x
canesten gyno bedoel je?
Ja die bedoel ik inderdaad!
3 jaar geleden
Canesten mag je gewoon gebruiken, maar het is nooit verkeerd om even te tes ...
In aanvulling hierop, strings werken bij mij prima (wel katoen inderdaad), maar ik slaap 's nachts altijd zonder onderbroek om "te luchten".
Sindsdien heb ik geen klachten meer, daarvoor wel regelmatig.
3 jaar geleden
Canesten mag je gewoon gebruiken, maar het is nooit verkeerd om even te tes ...
bedankt ! ik zal dat even proberen vanaf nu
3 jaar geleden
Ja die bedoel ik inderdaad!
ik ga dat even proberen dan !
3 jaar geleden
Reactie op LV00
Maar waarom zou je niet gewoon even testen en vervolgens dus een medicijn v ...
Maar waarom zou je door blijven lopen als dit net zo goed werkt en alsnog testen? Soa uitslag heb je niet binnen een uur. En denk dat niemand graag met dat wil blijven doorlopen.
En als ze je getest hebben bij de dokter, krijg je hetzelfde 'balletje' welke je moet inbrengen. Pas na een paar keer dat proberen willen ze andere medicijnen gaan geven.
3 jaar geleden
Maar waarom zou je door blijven lopen als dit net zo goed werkt en alsnog t ...
Omdat ze volgens haar eigen bericht er al een tijdje mee loopt, kon ik me niet voorstellen dat die 2 dagen langer tot de uitslag dan veel uit zou maken.
Maar uiteraard kan ze zeker alvast beginnen met wat jullie aanraden, maar ju铆st omdat ze er al een tijdje mee loopt zou ik alsnog aanraden om naar de dokter te gaan en de test te doen. Mocht het te ver gevorderd zijn of wat dan ook en wat jullie aanraden niet werken kan ze erna tenminste wel snel geholpen worden bij de dokter
3 jaar geleden
Reactie op LV00
Maar waarom zou je niet gewoon even testen en vervolgens dus een medicijn v ...
ik heb mij laten testen alleen de uitslag duurt een week & omdat ik er niet van uit ga dat ik een soa heb zocht ik eigenlijk iets om mezelf te behandelen omdat het niet fijn is om er mee rond te lopen 馃槄
3 jaar geleden
Reactie op mommytobe_x
ik heb mij laten testen alleen de uitslag duurt een week & omdat ik er ...
Ahhhh duidelijk!!!!
Sorry dan heb ik het hele bericht verkeerd begrepen haha, ik dacht dat je erop tegen was om ervoor te testen!
Maar zoals ik al hieronder zei slim dat je tussendoor even naar iets anders zoekt!
Ps. Heftig om te lezen dat een uitslag z贸 lang moet duren zeg