7 Reacties

3 jaar geleden

1 keer per week. Heb dit aan de kraamhulp gevraagd 馃槄. Maar ons meisje spuugt ook niet of iets dergelijks. Dus ja, zelf na een week is het eigenlijk nog schoon. Haar slaapzakje (puckababy) gaat wel 2 keer per week mee in de was.

3 jaar geleden

1x per week beddengoed, maar de hydrofiele luier voor onder haar hoofd wordt wel elke dag verwisseld! :)

3 jaar geleden

Een keer per week of vaker indien nodig.

3 jaar geleden

1 x per week verschoon we het maar als het nog schoon is dan laat ik het nog. De hydrofiele doek waar ze met haar hoofd op ligt verschonen we wel als ze gespuugd heeft. Maarja verder als je denkt dat het schoon is dan was je het toch gewoon nog niet馃構.

3 jaar geleden

Ik was t alleen als t vies is van spugen. En verder verschoon ik zijn bedje net zo vaak als onze eigen.

3 jaar geleden

Ik deed het altijd 1x per week tegelijk met ons eigen beddengoed en de hydrofiel als deze op gespuugd was. Maar hij slaapt nu in een slaapzakje, dus geen beddengoed meer :) het slaapzakje wassen we uiteraard wel 1x per week.

3 jaar geleden

Dat iedereen zo netjes elke week zn bed verschoond.. sommige zullen me wel ranzig vinden maar ik weet zeker dat ik niet de enigste ben , ik verschoon pas als ik echt het gevoel heb dat het nodig is 馃ぃ ook bij de kleine nu .. er ligt nog een hydrofiele doek in dus als ze spuugt dan verschoon ik die . Ik haat het ook echt om te doen .. dus ik stel t altijd uit 馃檮