18 Reacties

3 jaar geleden
Wij zelf hebben het bewust niet gedaan door slechte ervaring bij familielid en collega. Ze hadden een lijst gelegd. Wij bestellen iets via de site en geven aan zelf afhalen in de winkel. Het zou dan ook klaarliggen. Na een week gaan we het halen en het is er niet. Mochten we iets anders kiezen van de lijst, was dat er ook niet. Dus dan hebben we gewoon uit de winkel iets gekozen. Maarja niet fijn als je een lijst legt natuurlijk. En mijn collega had net hetzelfde. Normaal ligt alles 2 weken voor uitgerekende datum klaar. Een week na de uitgerekende datum was er nog steeds niet voorradig.

3 jaar geleden
Afhankelijk van waar je bent kinderplaneet of online de gele flamingo of blabloom. Kan beide ook met fysieke afspraak.

3 jaar geleden
6 jaar geleden had ik lijst daar en geen problemen mee gehad.
Maar hoor laatste jaren wel vaker moeilijkheden ermee. Vooral als je zelf wil gaan halen in een kleiner filiaal.
Ik zou het nu niet doen, maar dan vooral omdat ik leukere (eco) winkels in de buurt heb waar ik nu woon 馃槆

3 jaar geleden
Reactie op StKl
Kempen
Geen idee waar ik de Kempen maar
- via via in Heist op den berg
- brouwershuis in Hoogstraten
- celeste in Rijkevorsel
- gele flamingo (online/ Zoersel)
- kleine baas in Nijlen
Allemaal superleuke winkels en veel persoonlijker dan Dreambaby! Wij hebben nu voor de gele flamingo gekozen.

3 jaar geleden
wij twijfelden tussen dreambaby en paradisio.. uiteindelijk toch voor paradisio gekozen, gewoon omdat we er een beter gevoel bij hadden :)

3 jaar geleden
Onze lijst bij onze dochter lag daar ong 1,5jaar geleden. Geen problemen mee gehad en goede service!

3 jaar geleden
Wij hebben niet getwijfeld, Dreambaby! Heel vriendelijk altijd, site is makkelijk, snelle service. Maar ik vind dat allemaal persoonlijke keuze, waar jij je comfy bij voelt!

3 jaar geleden
Reactie op Jannisss
Wij ook bij Paradisio in Waregem. Ook filialen in Sint-Niklaas, Gent,...
Wij ook waregem 馃榿 leuk om mensen tegen te komen uit de buurt 馃榿