22 Reacties

2 jaar geleden
Ons zoontje is zondag besneden en heb 2 andere jongens die al enige tijd geleden besneden zijn. Alles ging goed lekker dikke klodder vaseline na het verschonen. Hij heeft geen kick gegeven zowel na de besnijdenis als tijdens de besnijdenis☺️

2 jaar geleden
Reactie op messymommy
Ons zoontje is zondag besneden en heb 2 andere jongens die al enige tijd ge ...
Same! Besneden toen hij 6 weekjes was. Snel genezen binnen een paar dagen. Binnen 10 dagen/2 weken zijn alle zwellingen verdwenen.
Tijdens het besnijden flesje gegeven, hij was bijna aan het slapen. Ik dacht erna wel dat ik me kind vermomd had, maar idd elke keer vaseline in warm water zetten en een dikke klodder erop spuiten, na een paar dagen zie je al dat het is genezen eigenlijk.

2 jaar geleden
Ik heb mijn eerste zoon met 3 maanden besneden en nu ga ik met 4 maanden besnijden omdat ze niet eerder plek hadden. Goeie ervaring gehad. Vanwege nog niet kruipen/lopen en de luier genezen ze gewoon veel beter/hebben veel minder last. Binnen een weekje was hij genezen. Hopelijk zal mijn 2e ook net zo snel genezen..

2 jaar geleden
Ik vind het heel spannend! Mijn zoontje wordt as. dinsdag besneden…
Goed om te lezen dat er positieve ervaringen zijn!

2 jaar geleden
Ik heb mijn zoontje met 10 weken laten besnijden omdat mijn man (Indonesisch) dat graag wilde. Mijn zoontje heeft die dag zó hard gehuild. Als ik dat had geweten was ik nooit akkoord gegaan. Het was zó zielig, mijn hart brak. Ook wist ik niet dat hij een klemmetje zou krijgen. Het is gebeurd met het paas weekend, en het ziet er nu gewoon goed uit. Maar had ik opnieuw de keuze, dan was dit niet gebeurt.

2 jaar geleden
Reactie op anne-91
Ik heb mijn zoontje met 10 weken laten besnijden omdat mijn man (Indonesisc ...
Waar had je hem laten besnijden als ik vragen mag? Mijn zoontje had geen klemmetje gekregen namelijk en heeft ook helemaal niet gehuild.. achteraf voelt ie natuurlijk wel iets van de zwelling, maar dat is meestal maar 1 nachtje. Klinkt wel heftig, zielig 😞

2 jaar geleden
Reactie op OMky
Waar had je hem laten besnijden als ik vragen mag? Mijn zoontje had geen kl ...
Vatan kliniek in Rotterdam. Ik ben uit principe niet meegegaan omdat ik het eigenlijk al niet wilde, dus ik wist het niet van te voren. Ik heb een super lieve makkelijke baby, maar hij had echt heel erg veel pijn die eerste dag. Het was super zielig. Er waren 2 opties, iets met lijm (?) en die klem. De klem werd aangeraden door de arts want dat gaf een mooier resultaat. Mijn man heeft mij toen niet gebeld om te overleggen, anders was ik niet akkoord gegaan. (Even off topic: mijn man is echt door het stof moeten gaan omdat hij niet heeft overlegd met mij. Gelukkig heeft hij daar heel erg veel spijt van. )

2 jaar geleden
Reactie op Csen
Heeft iemand ervaring met Bento clinics?
Ja 3x geweest goede ervaring snel genezen!

2 jaar geleden
Reactie op OMky
Same! Besneden toen hij 6 weekjes was. Snel genezen binnen een paar dagen. ...
Eng is dat hè dat “opgezwollen” maar gelukkig valt het erna reuze mee😅

2 jaar geleden
Reactie op anne-91
Vatan kliniek in Rotterdam. Ik ben uit principe niet meegegaan omdat ik het ...
Ik twijfelde in het begin tussen Vatan en Bento. Uiteindelijk mijn gevoel gevolgd en later veel meiden gesproken die ook bij Bento zijn geweest. Las ook minder goede dingen over Vatan kliniek.. haha altijd je moedergevoel volgen en dubbele research doen😂 hoe gaat het nu met je zoontje? Ziet het er wel goed uit?

2 jaar geleden
Die van ons is volgende week zaterdag aan de beurt samen met zijn neefje, spannend!! Hij is dan 12 weken