21 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb momenteel van de Only een hele fijn, het materiaal rekt ook goed mee en sluit goed aan. Misschien niet helemaal specifiek wat je zocht maar vind het zelf wel fijn dragen!

3 jaar geleden

Die van HEMA vind in heel prettig! Is niet speciaal voor zwangerschap maar rekken wel erg goed mee

3 jaar geleden

Ik draag altijd chub rub broekjes van Snag Tights onder mijn jurken, niet speciaal voor zwangerschap, maar rekt enorm mee.

3 jaar geleden

Via zalando van mamalicous!

3 jaar geleden

Ik heb ze van de hema ☺️ Ze noemen het daar wel gewoon 'ondergoed'. Maar door de langere pijpjes gebruik ik die onder jurkjes. Heerlijk zo eentje die over je buik kan!

3 jaar geleden

SheIn!

3 jaar geleden

Ik heb die van de h&m. Ook de lange leggings heb ik ervan

3 jaar geleden

Ik heb een van Noppies, heel fijn ding!

3 jaar geleden

Die van noppies! Nog nooit zoiets fijns aangehad. Ook na de zwangerschap echt heel fijn

3 jaar geleden

Die van Bel en Bo zijn ook heel fijn! Eigenlijk niet echt voor in de zwangerschap maar kan je toch helemaal over je buik trekken en rekt mooi mee!

3 jaar geleden

Dankjewel allemaal voor de tips. Heb al best n buik van mezelf dus die wordt nog veel groter. Denk dat ik daarom wel echt een speciale zwangerschapsversie moet hebben. Ga eerst even kijken bij noppies.

3 jaar geleden

Ik heb die van de c&a mama besteld. 2 voor 10 euro! Heeerlijk zitten ze. Maaar bestel wel twee maten kleiner. Ik had maat XL besteld. Dit heb ik normaal ook maar die waren veel en veel te groot. Nu heb ik maat M en die zitten als gegoten.

3 jaar geleden

Ik heb ze van prenatal eigen merk, dit zijn ook hele fijne!

3 jaar geleden

Ik heb ook die van prenatal.. zitten heel fijn.

3 jaar geleden

Van de prénatal, zit ook lekker hoog. Erg tevreden mee

3 jaar geleden

Ik heb die van de c&a mama besteld. 2 voor 10 euro! Heeerlijk zitten ze ...
Heb je hier toevallig nog een linkje van? Ik kan ze niet vindenzz

3 jaar geleden

Al gevonden!

3 jaar geleden

Reactie op VvandB

Al gevonden!
Ooh gelukkig heb je ze gevonden haha had het helemaal niet gelezen sorry! Hoop dat je ze net zo fijn vind als mij!

3 jaar geleden

Van h&m mama zitten heeeeerlijk!

3 jaar geleden

Waar kan ik deze vinden??