21 Reacties

vorig jaar

Waterwipes! Hebben in het begin ook een aantal van kruidvat geprobeerd, maar die gaan idd ook moeilijk uit de verpakking, ook ooit doekjes besteld bij picnic maar dat was echt een ramp. Verder kiezen wij nu voornamelijk voor waterwipes omdat het de enige doekjes zijn waar geen chemische rommel in zit😊

vorig jaar

Normale Zwitsal doekjes. Ik heb zo’n bakje van de HEMA waar je de doekjes in doet. Daardoor heb ik nooit last van dat ze er niet uit komen
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Wij vonden de Naif doekjes heel fijn (zowel met uit de verpakking halen, als de natheid). Dus toen een mega voorraad besteld van 8 dozen. Maar dat was een 'vernieuwde' versie en deze blijven allemaal aan elkaar plakken. Doen er al een half jaar mee en heb nog 20 pakjes liggen ofzo.🥲 Dus Naif geen aanrader.

vorig jaar

Reactie op Loes94

Normale Zwitsal doekjes. Ik heb zo’n bakje van de HEMA waar je de doekjes i ...
Heb je een foto van het bakje dat je gebruikt?

vorig jaar

Reactie op Shana13

Heb je een foto van het bakje dat je gebruikt?
Deze

vorig jaar

Reactie op Loes94

Normale Zwitsal doekjes. Ik heb zo’n bakje van de HEMA waar je de doekjes i ...
Heb je door dat bakje niet dat je of geen doekje eruit krijgt omdattie vastgeplakt zit, of er meteen 600 uitkomen? Want dan ren ik meteen naar de hema

vorig jaar

De waterdoekjes van de Lidl! Ik vind ze even goed als de A-merk waterwipes die ik eerder gebruikte. Kreeg de tip van een andere moeder. Ze zijn goedkoop en werken fantastisch!

vorig jaar

Reactie op xstickypaws

De waterdoekjes van de Lidl! Ik vind ze even goed als de A-merk waterwipes ...
en ik vind ze redelijk goed uit de verpakking komen. Ze neigen eerder naar teveel dan te moeilijk en dan prop ik ze redelijk makkelijk terug. Zo'n bakje werkt idd ook heel fijn!

vorig jaar

Sensitive van Zwitsal werkt hier het beste. Maar soms heb je alsnog dat het niet soepel gaat. De aller beste tip: haal ze er van te voren uit. Wat je niet gebruikt stop je weer terug

vorig jaar

Ik gebruik die waterdoekjes van Kruidvat en ook de sensitive van Kruidvat. Trek altijd een hele rits eruit. Mega irritant. Dus geen tip. Wel gedeelde frustratie. Helpt een Hema bakje hier ook tegen?
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Reactie op Manon-26

Ik gebruik die waterdoekjes van Kruidvat en ook de sensitive van Kruidvat. ...
Bij mij helpt dat bakje dus wel. Als het pakje half leeg is, doe ik al een volle er onder in het bakje. Het bakje is daardoor zo zwaar dat je de doekjes er makkelijk uit krijgt.

vorig jaar

Wij gebruiken de Huggies Pure doekjes, zijn fijn dik, goed nat, en komen makkelijk uit de verpakking. Alleen op het laatst iets minder, maar dat is met zo'n box op te lossen.

vorig jaar

Oh ik heb echt precies hetzelfde dus ook opzoek gegaan naar iets anders. Maar ik heb het opgegeven en ben idd ook voor zn bak gegaan. Werkt super goed. En voor onderweg heb je ook handige etui's voor de doekjes, werkt ook super! Dus nu gwn kruitvat merk in een bak of etui

vorig jaar

Ik gebruik dit icm wc papier! Enkel natuurlijke ingrediënten op basis van olijfolie. Doe al heel lang met een fles en heb veel minder vuilnis 😊 Ik doe eerst Ff het gros weg gewoon met wc papier, daarna het laatste met half pompje per bil helft en wegvegen met toiletpapier (klinkt moeilijk maar het is heel simpel!) On the go heb ik een pakje zakdoekjes en een reis flesje met deze crème.

vorig jaar

Ohja de sensitive doekjes van de Hema vond ik echt vreselijk, bij mezelf getest en vond ze branden. Waterwipes vond ik ook top! Maar qua prijs was ik beter af met die verschoon emulsie van Bebio

vorig jaar

Kruidvat water doekjes

vorig jaar

Waterwipes! Ah waterdoekjes zijn echt niet fijn in mijn ervaring..

vorig jaar

Reactie op Kleintje2023

Wij gebruiken de Huggies Pure doekjes, zijn fijn dik, goed nat, en komen ma ...
Ik ga deze nu proberen icm zo’n bakje! Ben benieuwd😊

vorig jaar

Wij gebruiken de kruitvat waterwipes icm de oxo tot doekjes verdeler!