7 Reacties

3 jaar geleden
Ik denk dat je kan rekenen op max 20% korting op items, maar sommige stores maken ook de prijs hoger waardoor de korting minder is.. ik zou dus even print screens maken van de items die je wil kopen om te kijken hoeveel korting je echt krijgt.. uitverkocht lijkt me niet zo zeer maar geen ervaring mee :p

3 jaar geleden
Wij hebben hier ook naar gekeken maar de autostoel die wij wilde was met vrij wel alle acties uitgesloten. Dus een tip bekijk ff het model die jullie op het oog hebben.

3 jaar geleden
Wij hebben een kinderwagen en autostoel besteld bij babypark. Ze hebben gezegd als er in de tussentijd nog een actie komt, kunnen we gewoon even bellen of langskomen en dan krijgen we het verschil weer terug. Houd wel rekening met de levertijd, want je moet sowieso je autostoeltje op tijd in huis hebben馃槉

3 jaar geleden
Het ligt er erg aan welke autostoel. Cybex is namelijk vaak uitgesloten.
En kinderwagen (joolz geo3) die wij wilde is echt een belachelijke levertijd, dus blij dat we op tijd hebben besteld. Wel is t zo, tot 2 wkn na levering bieden zij laagste prijs garantie, Babypark en babydump beiden. Hou dus vooral op black friday maar ook tussentijds, de acties van anderen in de gaten.
Zo hebben wij 10% op cybex stoel en base gekregen. Dat was een keuze korting dingetje bij babyplanet. En babypark ging daar in mee.
Daarnaast zie ik voorgaande jaren allemaal 10% korting bij babypark m.u.v. meubels, cadeaukaarten en lopende acties.