9 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje had het, wel veel meer en elke luier. Die heeft ernstige koemelk allergie! Even langs de huisarts zou ik doen!!

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofbr

Mijn zoontje had het, wel veel meer en elke luier. Die heeft ernstige koeme ...
Had jouw zoontje nog andere klachten? Ik merk aan onze dochter eigenlijk geen andere dingen. Ze is alleen s'avonds wat huilerig met krampjes.

3 jaar geleden

Reactie op Miekje33

Had jouw zoontje nog andere klachten? Ik merk aan onze dochter eigenlijk ge ...
Nee ook niet echt, wel wat krampjes verspreid over de dag maar die duurde nooit heel lang.

3 jaar geleden

Het kan pseudo menstruatie zijn

3 jaar geleden

Of heb jij misschien tepelkloven? Dan kan het ook jouw bloed zijn...

3 jaar geleden

Bloedsliertjes wijst vaak op koemelkallergie, is een uitgestelde reactie dus kan zijn dat dit pas nu voorvalt of erger wordt. Goed waakzaam zijn voor andere klachten. Afspraak maken bij de kinderarts. Die nemen een staaltje van de stoelgang om infecties uit te sluiten. Onze dochter had dit ook en nu is het voorlopig beter 馃

3 jaar geleden

M'n nichtje had dit ook en na controle in het ziekenhuis bleek ze cystes te hebben in haar niertjes. Het kan niets zijn of van alles zijn, ik zou het even laten controleren 馃グ

3 jaar geleden

Ik ben bij de huisarts geweest en die maakte zich geen zorgen maar ging even bellen met de kinderarts. Daar heb ik toch al een afspraak voor een ruisje bij het hartje. Ik zal dit ook bespreken daar. Nu heb ik het ook al een tijdje niet meer gezien trouwens.

3 jaar geleden

Reactie op Pompoen

Het kan pseudo menstruatie zijn
Hier dacht ik ook aan idd