16 Reacties

7 maanden geleden

Alle Bobbi boekjes! Mijn dochtertje maakt zelf de zinnen af, heel erg leuk. Ook het boekje mamma kwijt vind ze nu mega leuk. Daarnaast is Dikke Dik ook een succes.

7 maanden geleden

De favoriet van mijn dochter is op dit moment: Een klein beetje dapper van Nicola Kinnear (ook mooie tekeningen!) Verder is ze gek op Laat maar los koala, De leeuw in de muis, Ssst de tijger slaapt en alles van Nijntje.

7 maanden geleden

Hier ook bobby boekjes en jip en janneke! En... Jij en ik van Nicola Edwards. T is zo'n lief boekje en een schuifboekje. Kleine man is er helemaal weg van!

7 maanden geleden

Ik raad heeel erg aan om naar de bieb te gaan. Want echt elk kindje heeft zo zijn eigen dingentje. Zo is hier in nederland bobbi heel populair… mijn zoontje vind dat helemaal niet leuk. Disney weer wel. Maar zeker: stt tijger slaapt en alles van die uitgever is leuk. Pip en posy serie is heel leuk. Uitgever oogappel heeft ook veel leuke boeken.

7 maanden geleden

Hier is het elke avond opnieuw Bobbi, Bing of Tijger (ssst de tijger slaapt), ik ken ze inmiddels uit mijn hoofd 🤪

7 maanden geleden

Hier zijn het de 365 verhalen boeken. Wel meer om samen te lezen of pluk van de petteflat. Boeken met dieren: in het bos, is ook met flapjes, voor altijd liefde, kietel me, de gorgeltjes

7 maanden geleden

- de leeuw in de muis - laat maar los koala - ik zou wel een kindje lusten - ssst de tijger slaapt - mama kwijt

7 maanden geleden

Dikkie dik is hier altijd al favoriet geweest.

7 maanden geleden

Wij zijn lid van de bieb en laat mijn zoon zelf de boekjes uitzoeken.

7 maanden geleden

Bieb is in heel Nederland tot het 18e jaar gratis, dus dat is echt ook nog een leuke optie!

7 maanden geleden

En concrete tips, hier zijn de bobbi boekjes en boeken dat ze voorwerpen moet zoeken favoriet.

7 maanden geleden

Anansi

7 maanden geleden

Dierendorpje

6 maanden geleden

De boekjes serie van Rachel Bright en Jim Field is echt heel leuk! (Met onder andere, Lard de Lama en Gekkie de Gekko). Echt onwijs leuke boekjes met altijd iets leerzaams in het verhaal over gedrag. Maar op een leuke verkapte manier. Bobbie boekjes gaan hier ook altijd goed, als ook dikkie dik en Gonnie. Oh en Coco kijk uit! Is een van zijn favoriete

6 maanden geleden

- Jip & Janneke verhaaltjes - Floddertje - Coco en het gekke ding - De leeuw in de muis - Kalm aan, aapje - Bobbi boekjes Overigens vindt onze dochter ook het luisterboek van Dikkie Dik (via Spotify) erg leuk! Top voor in de auto! Jip & Janneke en Floddertje zijn ook te beluisteren! ☺️

6 maanden geleden

De mooiste vis, hier zijn meerdere delen van