25 Reacties

3 jaar geleden

Bedankt voor het delen, het is het proberen waard. Mijn dochtertje heeft een hele droge huid. Ik ga ook eens experimenteren

3 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Bedankt voor het delen, het is het proberen waard. Mijn dochtertje heeft ee ...
Doe je haar ook af en toe in een melk badje? Dat is heel fijn voor de huid en beter dan de gewone badolieën! Hier vind mijn dochtertje het heerlijk in een melkbadje😍 gewoon normaal vullen met water en dan wat melk erbij doen ipv olie of zeep🥰

3 jaar geleden

Hoeveel melk doe je er dan ongeveer bij, bij zo’n melkbadje?

3 jaar geleden

Hoelang blijft het goed met verse melk ? ☺️

3 jaar geleden

Reactie op julibabymd

Hoelang blijft het goed met verse melk ? ☺️
1 week buiten de koelkast en 2 weken in de koelkast!

3 jaar geleden

50-100cc

3 jaar geleden

Nee, eigenlijk niet. Vind het ook een gek idee, maar borstvoeding is inderdaad wonderspul😅

3 jaar geleden

Bedankt voor de tips! Benodigdheden besteld. Ben benieuwd! Badje gaan we dit weekend ook proberen!

3 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Nee, eigenlijk niet. Vind het ook een gek idee, maar borstvoeding is inderd ...
Dat had ik inderdaad in het begin ook! Dacht ze kan zo nooit schoon en frisruikend uit bad komen toen ik het eenmaal geprobeerd had was ik verbaasd hoe goed het werkte en hoe lekker ze rook🫣

3 jaar geleden

Reactie op LWuitB

Bedankt voor de tips! Benodigdheden besteld. Ben benieuwd! Badje gaan we di ...
Ik ben benieuwd! Hou me op de hoogte 🥰

3 jaar geleden

Reactie op mitchella22

Ik ben benieuwd! Hou me op de hoogte 🥰
Door omstandigheden vandaag pas aan toegekomen. Meteen op het gezichtje van mijn zoontje van 2 maanden gesmeerd (baby acne), huidje lijkt rustiger...

3 jaar geleden

Ik denk dat ik iets niet helemaal goed gedaan heb!😅 Het was een hele mooie crème toen het in het bakje ging. Nu is het knoepie hard. Nou wordt kokosolie vloeibaar als het verwarmd wordt en weer hard als het afkoelt, maar he tis geen crème meer😅

3 jaar geleden

Reactie op Deems1991

Ik denk dat ik iets niet helemaal goed gedaan heb!😅 Het was een hele mooi ...
Eventjes van te voren uit de koelkast zetten (paar min) dan stukje eraf schrapen en tussen je handen wrijven en dan kan je het smeren! Zo heb ik het begrepen en anders een volgende keer een body butter gebruiken of kleinere porties maken die je buiten de koelkast kan bewaren🥰

3 jaar geleden

Reactie op mitchella22

Eventjes van te voren uit de koelkast zetten (paar min) dan stukje eraf sch ...
Jaa precies. Ik heb een grotere hoeveelheid in de koelkast en een kleine hoeveelheid erbuiten. Die erbuiten is inderdaad wat makkelijker te los te krijgen! Kokosolie smelt al bij 25 graden volgens mij. Op het moment dat ik hem in mijn handen heb, wordt het al vloeibaar. Ik vroeg me alleen af of het klopte dat hij zo hard werd. Het ging als mooie crème het potje in.

vorig jaar

Ik wil dit ook proberen maar waar heb je de bijenwas gekocht?

vorig jaar

Reactie op demixandra1

Ik wil dit ook proberen maar waar heb je de bijenwas gekocht?
Bij de Holland and Barrett!

vorig jaar

Reactie op mitchella22

Bij de Holland and Barrett!
Ik zie alleen bijenwaszeep, wordt dit bedoeld?

vorig jaar

Reactie op lisavries

Ik zie alleen bijenwaszeep, wordt dit bedoeld?
Sorry zie deze nu pas! Ik had korreltjes maar moet ook met de zeep lukken maar dan moet je het zelf klein maken

vorig jaar

Reactie op lisavries

Geeft niet! Ik zie dat ze de korrels bij h&b niet meer hebben, ik heb w ...
Ja die kunnen ook!!