25 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Deems1991
Bedankt voor het delen, het is het proberen waard. Mijn dochtertje heeft ee ...
Doe je haar ook af en toe in een melk badje? Dat is heel fijn voor de huid en beter dan de gewone badolieën! Hier vind mijn dochtertje het heerlijk in een melkbadje😍 gewoon normaal vullen met water en dan wat melk erbij doen ipv olie of zeep🥰
3 jaar geleden
Reactie op julibabymd
Hoelang blijft het goed met verse melk ? ☺️
1 week buiten de koelkast en 2 weken in de koelkast!
3 jaar geleden
Reactie op Deems1991
Nee, eigenlijk niet. Vind het ook een gek idee, maar borstvoeding is inderd ...
Dat had ik inderdaad in het begin ook! Dacht ze kan zo nooit schoon en frisruikend uit bad komen toen ik het eenmaal geprobeerd had was ik verbaasd hoe goed het werkte en hoe lekker ze rook🫣
3 jaar geleden
Reactie op LWuitB
Bedankt voor de tips! Benodigdheden besteld. Ben benieuwd! Badje gaan we di ...
Ik ben benieuwd! Hou me op de hoogte 🥰
3 jaar geleden
Reactie op Deems1991
Ik denk dat ik iets niet helemaal goed gedaan heb!😅
Het was een hele mooi ...
Eventjes van te voren uit de koelkast zetten (paar min) dan stukje eraf schrapen en tussen je handen wrijven en dan kan je het smeren! Zo heb ik het begrepen en anders een volgende keer een body butter gebruiken of kleinere porties maken die je buiten de koelkast kan bewaren🥰
3 jaar geleden
Reactie op mitchella22
Eventjes van te voren uit de koelkast zetten (paar min) dan stukje eraf sch ...
Jaa precies. Ik heb een grotere hoeveelheid in de koelkast en een kleine hoeveelheid erbuiten. Die erbuiten is inderdaad wat makkelijker te los te krijgen!
Kokosolie smelt al bij 25 graden volgens mij. Op het moment dat ik hem in mijn handen heb, wordt het al vloeibaar. Ik vroeg me alleen af of het klopte dat hij zo hard werd. Het ging als mooie crème het potje in.
vorig jaar
Reactie op demixandra1
Ik wil dit ook proberen maar waar heb je de bijenwas gekocht?
Bij de Holland and Barrett!
vorig jaar
Reactie op lisavries
Ik zie alleen bijenwaszeep, wordt dit bedoeld?
Sorry zie deze nu pas! Ik had korreltjes maar moet ook met de zeep lukken maar dan moet je het zelf klein maken
vorig jaar
Reactie op mitchella22
Sorry zie deze nu pas! Ik had korreltjes maar moet ook met de zeep lukken m ...
Geeft niet! Ik zie dat ze de korrels bij h&b niet meer hebben, ik heb wel deze gevonden. Zou dat ook geschikt zijn: https://www.bol.com/nl/nl/p/zuivere-gele-bijenwas-pastilles-afkomstig-van-nederlandse-imker-bijenwas-korrels-100-gram-100-zuiver-bijenwas-puur-bijenwas-kaarsen-bijenwas-kaarsen-maken-lippenbalsem-maken-bijenwas-wraps-maken/9300000070442519/?Referrer=ADVNLGOO002050-G-142087318207-S-2295681296633-9300000070442519&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmPVkFsoOZC38h782QY79Kdiy&gclid=CjwKCAiA0rW6BhAcEiwAQH28Is1quopi__eEi9hXvmHIItFS8Kn0eBGZVO2-4wiUdlIytLbjMam9ehoCKIkQAvD_BwE
vorig jaar
Reactie op lisavries
Geeft niet! Ik zie dat ze de korrels bij h&b niet meer hebben, ik heb w ...
Ja die kunnen ook!!