15 Reacties

3 jaar geleden

Volgens mij is het echt: you love it or hate it met boxpakjes 馃槄 Wij hebben er best veel gekregen. En nauwelijks aan gedaan. Wij hebben ze alleen gebruikt als pyjama voor enkele weken. Ik vind ze super onhandig 馃槄

3 jaar geleden

Oeh.. hierover heb ik tipjes gekregen, ik ben ook voor de eerste keer zwanger dus ik doe het ook niet uit eerstehands ervaring ;). Mijn zus zweert bij boxpakjes, heerlijk makkelijk om aan te trekken en gewoon voor dagelijks gebruik. Let er wel op dat het volledige boxpakje voorzien is van drukknoopjes (liever geen knopen, enkel drukknopen) vooral bij het onderlichaam, maar ook naar het bovenlichaam toe. Je hebt boxpakjes ook met knopen die van links naar rechts gaan. Ik heb al 2 dingen gehoord .. fijn en niet fijn, dus ik denk dat dit voorkeursdingetje is. Boxpakjes met voetjes zijn meer gepruts, dus wij hebben ze nu vooral zonder voetjes (via Vinted). En als je baby een lang onderlijfje heeft kunnen de voetjes soms niet goed passen. Je kunt er altijd een paar aanschaffen en testen of je het fijn vind. Mocht je het niet fijn vinden kun je gewoon over op broekjes e.d. Op verschillende sites kun je vinden wat een baby aan 'moet' met de winterdagen. Dat vond ik ook wel fijn om even te lezen!

3 jaar geleden

Voor de newborn periode heb ik het niet gedaan, maar als ze beginnen met eten (wij deden Rapley) was het voor ons d猫 uitkomst. Heel makkelijk aan en uit te trekken en je komt niet halverwege de dag nog havermout ofzo tegen in de broek 馃ぃ Boxpakjes met voetjes kun je gebruiken tot ze zich beginnen op te trekken. Daarna moet je toch wel echt voetloze pakjes hebben, als je een gladde vloer hebt iig. Misschien dat ik dit keer wel wat meer boxpakjes ga gebruiken icm spuugsjaaltjes. Je moet er in het begin wel rekening mee houden dat je het bovenstukje elke dag soms wel 3 keer moet wisselen ivm de spuug. Als je geen doekje oid om de hals doet, zul je dan dus het complete pakje moeten wassen.

3 jaar geleden

Heb een paar aangeschaft na tips van vriendinnen. Wat ik nog niet veel zie zijn boxpakjes met een dubbele rits (boven en onder zodat je niet het hele pakje uit hoeft te doen bij t verschonen). Zijn schijnbaar in Amerika heel normaal maar zie ze hier nog nergens!

3 jaar geleden

Mijn baby droeg alleen boxpakjes bijna tenzij we op bezoek gingen. Was tevens haar pyamatje.. dus ja ik vond het superhandig! Als ik mn baby een boven en onderkant aandeed dan zag je vaak dat het bovenstuk helemaal ging ophopen bij de rug dus dat leek me niet fijn voor de baby

3 jaar geleden

Wij vonden het inderdaad super onhandig die boxpakjes. Mijn man was ontzettend aan het stuntelen met die pakjes tijdens het verschonen, mijn zoon kreeg zelf de knoopjes open en zijn romp groeide veel sneller dan zijn armen en benen dus het stond ook heel gek. Wij zijn voor broekjes met voetjes van de zeeman gegaan voor het begin, die waren ideaal en niet duur.

3 jaar geleden

Boxpakjes kunnen aan de onderkant open. Dus mega makkelijk met verschonen. Ik heb het bij beide kids echt veel gebruikt, en ga dat nu weer doen!

3 jaar geleden

Ik vind ze super fijn! Ga voor de tweede de eerste maanden alleen maar boxpakjes gebruiken. Wel de boxpakjes die je aan de onderkant kan openen. Hierdoor gaat het verschonen veel makkelijker.

3 jaar geleden

Ik denk dat het een persoonlijke keuze is. Bij eerste dochter niet aangehad. Zij heeft nu eentje gekozen in winkel, zij vond het mooi en wou het voor de baby. Ik weet niet wanneer het gaat dienen, maar kon het dochter niet weigeren, ze wou het zo graag in de winkel (in plaats van juweeltjes voor haar). Maar voor de rest ga ik er geen kopen.

3 jaar geleden

Love boxpakjes! 馃グ wel opletten dat ze aan de onderkant open kunnen ivm verschonen. Maar zo heerlijk comfortabel voor een baby ook!

3 jaar geleden

Nooit gebruikt馃槄

3 jaar geleden

Jaaa kind 1 heeft 4 maanden lang alleen maar boxpakjes gedragen. Niks anders. ZO heerlijk. Warm. Lief. Knus. Met en zonder voetjes. En let vooral op knoopjes tussen de benen, ideaal met verschonen.

3 jaar geleden

Ik vind juist boxpakjes en setjes heel fijn. Je hoeft niet na te denken over een outfit samen te stellen hahaha

3 jaar geleden

Heel veel gemengde verhalen, ik heb er maar 3 besteld via Vinted! Mocht het toch niks zijn heeft het echte kosten gehad馃槄

3 jaar geleden

Ik vond boxpakjes in de newborn periode echt heerlijk. Lekker warm, snel aangekleed en ik vond het vooral zo schattig. Vanaf maat 68 overigens geen boxpakjes meer gedaan, behalve als pyjama. Toen vond ik die periode wel weer eens afgelopen 馃槀