Hi mama’s, ik heb sinds een week een brandende linker borst. Ik ben 8 weken geleden gestopt met borstvoeding, omdat ik 1 flinke borstontsteking heb gehad en meerdere beginnende. Met mijn 5e kuur ben ik gaan afbouwen en gestopt. Hierna geen problemen meer gehad. Nu heb ik weer een brandend gevoel, ik maak me er zorgen om. Ik heb in de 1e week een blaar gehad op mijn tepel waardoor en nog steeds een scheur in zit die niet herstelt is. Zou dit het probleem kunnen zijn? Of hebben meerdere mama’s nog een branderig gevoel gehad ik de borst nadat ze gestopt waren met borstvoeding?
Jeetje wat is dat pittig geweest dan met zoveel borstontstekingen! Überhaupt knap dat je het dan nog zolang volgehouden hebt. Het zou misschien een kloof kunnen zijn? Omdat je zegt er zit nog een scheur in. Die kunnen best veel pijn doen. Heb je lanoline creme ofzo om te smeren?
Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even een afspraak maken bij de huisarts!
Jeetje wat is dat pittig geweest dan met zoveel borstontstekingen! Überhaup ...
Ja ontzettend! Ja er zit nog een scheur/kloof in de tepel die zich moet herstellen. Maar het branderig gevoel zit hem echt in de borst niet in de tepel
Spruw heb ik bij mijn dochter niet gezien! Wat heb je precies gebruikt? Het ...
Ik zag het bij mijn dochter ook (nog) niet maar voelde het zelf heel duidelijk. Ben toen langs de huisarts gegaan en kreeg zowel voor mezelf als voor mijn baby iets voorgeschreven.