12 Reacties

3 jaar geleden

Ik merk sinds deze week dat ik plots doodsbang ben voor het moederschap (39+4). Net nog een mental breakdown gehad omdat ik het zo graag straks perfect wil doen en bang ben dat ik fouten ga maken. Had het dus even nodig om dit te lezen, wel weer opnieuw met tranen biggelend over mn wangen 馃槀. Heel mooi/lief idee van de kraamzorg en dank voor het delen 馃挐!

3 jaar geleden

Wat een lieve brief ! Hier nog een moeder met een mental breakdown 馃ゲ Janken bij het lezen haha .. Onze meid nu bijna 3 weken en ik ben iedere dag niks anders aan het doen dan googlen of ik alles wel goed doe .. hoe andere het doen .. de onzekerheid .. ik word er echt gek van 馃ズ dus dit doet me wel goed om te lezen , er zijn allemaal mensen .. doen allemaal ons best.. en het komt allemaal goed 馃枻

3 jaar geleden

Wauw wat mooi dat je dit deelt zou ook heel veel moeders helpen ik moest ff slikken wand dit is zo waar en het raakte me in me hart echt super mooi dit verhaaltje 馃ズ鉂わ笍

3 jaar geleden

Wauw. Ik moet hier echt heel hard om huilen. Wat een mooie tekst!

3 jaar geleden

馃ス馃グ heel mooi

3 jaar geleden

Ik heb dit briefje gescreenshot voor mezelf馃 werd ook nog emotioneel van

3 jaar geleden

Recht in het hart 馃ズ馃挋

3 jaar geleden

Wat lief! Direct tranen!

3 jaar geleden

Wat prachtig馃ゲ鉂わ笍

3 jaar geleden

Lieve mama鈥檚, Hier is de tekst (bijna hetzelfde) zodat je hem zelf kan printen: https://www.mamabaas.be/content/hartverwarmende-brief-van-pasgeboren-baby-aan-ouders-gaat-viraal 馃グ

3 jaar geleden

Wat een mooie brief. Wat mooi dat de kraamverzorgende deze brief met jullie gedeeld heeft en dat jij hem hier met ons deelt. Dank daarvoor.