8 Reacties

3 jaar geleden

Kan zijn dat je geslachtsgemeenschap hebt gehad, kan een adertje zijn of iets anders onschuldigs. Maar als je het niet vertrouwd is er maar 1 die je kan helpen en dat is je verloskundige. Als het goed is heb je een nood-nummer gekregen wat je kan bellen.

3 jaar geleden

Kan zijn dat je geslachtsgemeenschap hebt gehad, kan een adertje zijn of ie ...
Heb geen geslachtsgemeenschap gehad.

3 jaar geleden

Het kan ook naar niks leiden. Mijn vorige zwangerschap had ik helder rood bloed en bruin bloed bij zowel 7 weken en 10 weken maar ook bij 31 weken leek t net of er een kraan open ging van bloed... Uiteindelijk allemaal testen gehad maar geen een aanleiding waardoor het zou kunnen komen. Mijn zoontje was super gezond en geboren met 38+6 Ik zou je niet te druk maken zolang het niet door zet naar helder rood met klonten en krampen die heftiger worden voorin je buik maar ook je rug. Zelf heb ik 3 miskramen gehad voor mn eerste zwangerschap rond 7 weken en dan voel je heel duidelijk dat er echt iets niet goed zat. Ook nog een tip wat je gerust zou kunnen stellen. Zolang je symptonen zoals goed ruiken, afweer naar voedsel of juist aantrek naar bepaald voedsel, etc. Er gewoon nog is dan zou ik me niet veel zorgen maken. Gewoon blijven monitoren en maak fotos ervan voor de vk

3 jaar geleden

Reactie op Soontobemommy97

Het kan ook naar niks leiden. Mijn vorige zwangerschap had ik helder rood b ...
merci voor je reactie.

3 jaar geleden

Pijn bij het plassen kan op een blaasontsteking duiden, ik zou als ik jou was even de verloskundige bellen voor advies.

3 jaar geleden

Ik zou even urine inleveren bij de huisarts voor blaasontsteking.

3 jaar geleden

Reactie op Kleintje2023

Pijn bij het plassen kan op een blaasontsteking duiden, ik zou als ik jou w ...
bedankt voor de info

3 jaar geleden

Reactie op pcat11

Ik zou even urine inleveren bij de huisarts voor blaasontsteking.
merci voor de info. Ondertussen iets gekregen tegen blaasontsteking na telefonisch contact. Hopelijk morgen beter.