12 Reacties

2 jaar geleden

Wij gingen voor de easywalker miley2 maar zijn uiteindelijk naar huis gegaan met de dubatti smart en nog geen seconde spijt van gehad 鉂わ笍

2 jaar geleden

Reactie op Lotte-93

Wij gingen voor de easywalker miley2 maar zijn uiteindelijk naar huis gegaa ...
En gebruik je de buggy nu al ipv de kinderwagen? Ik zoek er echt eentje waar hij wel een uur of 2 in kan zitten/liggen. Ik moet nog maar de winkel om alles uit te testen trouwens.

2 jaar geleden

Ja deze kan ook in een semi-ligstand. Ons dochtertje heeft er ook al in geslapen etc

2 jaar geleden

Reactie op anne-91

En gebruik je de buggy nu al ipv de kinderwagen? Ik zoek er echt eentje waa ...
Kijk dan ook even naar de bugaboo butterfly die hebben we en vindt dat echt een heerlijke buggy

2 jaar geleden

Wij zijn heel blij met de uppa baby!

2 jaar geleden

Easy walker turn! Heeeel blij met de functie om het stoeltje te draaien.

2 jaar geleden

Wij hebben de easywalker miley2 e zijn er heel blij mee. Eenvoudig op te vouwen en hij kan plat. Zelfs toen onze zoon 3 maanden was ging hij er al in. Wel voorzichtig lopen dan natuurlijk

2 jaar geleden

Wij zaten tussen de joolz aer en de easy walker jackey xl te twijfelen. En het is de easy walker jackey geworden. De joolz is lichter en kleiner als hij opgevouwen is maar zag mezelf er geen afstanden mee lopen, plus beugen, regenhoes moet je er zelf bij aanschaffen. Ook voelde hij wat wiebelig aan. Easy walker jackey is iets zwaarder en groter als hij ingeklapt is, hier zie ik mezelf wel afstanden mee lopen en hij voelt lekker stevig aan. Regen hoes en beugel zitten erbij.

2 jaar geleden

Ik heb de joolz aer, super blij mee! Zowel de oudste als de jongste vinden het een feestje om erin te zitten

2 jaar geleden

Reactie op babyhoop

Wij zaten tussen de joolz aer en de easy walker jackey xl te twijfelen. En ...
Ah dit is goed om te weten! Ik ga ze binnenkort even testen in de winkel馃槂

2 jaar geleden

Joolz ear, zo fijn 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op anne-91

Ah dit is goed om te weten! Ik ga ze binnenkort even testen in de winkel馃槂
Oja en een goeie tip die ik in de winkel kreeg van de verkoopster, even je kindje erin laten zitten en alle standen uitproberen omdat elk kindje anders is馃槉