803 Reacties

茅茅n jaar geleden

Mijn darmen zijn enorm opgezet. Is geen baby buik bij mij haha ik ookn5 weken nu. Gefeliciteerd...maar jij zal wel net als ik liever een baby buik hebben dan opgezette darmen...pff dat ontlasting mag er nu wel uit 馃き

茅茅n jaar geleden

Ik zit nu op 10 +4.

茅茅n jaar geleden

Ga je nu alle buikfotos deze mooie jurk dragen? Ik vond dat mijn vorige zwangerschap zo leuk, dan zie je echt de groei! Anders oogt het soms weer anders... ik ga nu ook op zoek naar eentje voor deze zwangerschap 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op LauraLau

Ga je nu alle buikfotos deze mooie jurk dragen? Ik vond dat mijn vorige zwa ...
Jaa dat zou ik inderdaad kunnen doen haha leuke tip

茅茅n jaar geleden

Dit is mijn 3e zwangerschap, laatste zwangerschap is alweer 10 jaar geleden. Mijn buik groeit best snel. Deze foto is van 7 weken precies.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kleingeluk

Ik zit nu op 10 +4.
Zit je dan wel in de goede groep ? 馃檴 ik ben 7 weken en 13 februari uitgerekend. 10+4 kom ik dan in januari uit..

茅茅n jaar geleden

Zit nu op 8+5 en dit is mijn eerste zwangerschap 馃ぐ馃徏

茅茅n jaar geleden

Hier 7weken. 2de zwangerschap of 3de als je miskraam erbij telt.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Happinessss

Zit nu op 8+5 en dit is mijn eerste zwangerschap 馃ぐ馃徏
Ik ben ook 8+5 en inderdaad ook al wat te zien.. Moeilijk om dit te gaan verbergen馃き

茅茅n jaar geleden

Nu 8 weken. In feb een miskraam gehad na 5,5 week, dus zie het eigenlijk als eerste zwangerschap. Vanochtend het hartje mogen zien馃槉

茅茅n jaar geleden

Op die foto 7+1 weken zwanger. Inmiddels 7+4馃槉

茅茅n jaar geleden

Vandaag 6 weken en voor de eerste keer een kloppend hartje gehoord 馃槏

茅茅n jaar geleden

8weken en 4 daagjes vandaag 馃惀

茅茅n jaar geleden

Wat een mooie dikke buikjes馃グ nu maak ik me wel wat zorgen, ik ben bijna 7 weken en ik zie eigenlijk nog niet veel... Alsin bijna niets

茅茅n jaar geleden

Reactie op Eline Van Geyte

Wat een mooie dikke buikjes馃グ nu maak ik me wel wat zorgen, ik ben bijna 7 ...
Geen zorgen maken hoor bij de eerste had k bij twaalf weken pas iets zichtbaar

茅茅n jaar geleden

Reactie op Eline Van Geyte

Wat een mooie dikke buikjes馃グ nu maak ik me wel wat zorgen, ik ben bijna 7 ...
Dat kan hoor, twee weken geleden vooral in de ochtend was ik zo strak, in twee weken kan er veel veranderen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Eline Van Geyte

Wat een mooie dikke buikjes馃グ nu maak ik me wel wat zorgen, ik ben bijna 7 ...
Niks om zorgen over te maken! De meeste hebben in het eerste trimester een buikje vanwege hun darmen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Eline Van Geyte

Wat een mooie dikke buikjes馃グ nu maak ik me wel wat zorgen, ik ben bijna 7 ...
Tijdens mijn vorige zwangerschap begon ik pas met 18 weken wat te zien, met 20 weken pas een zwangerschapsbroek aan die nog veel te groot was. En nu gewoon een gezonde kleine, zegt niets. Bij de eerste zijn je buikspieren nog strak en weet je lijf minder snel wat te doen. Nu met de tweede met 9 weken al aan de zwangerschapsbroeken. Had gehoopt net als de vorige keer nog lekker in mijn eigen kleding te lopen maar helaas 馃槄

茅茅n jaar geleden

Smeren jullie ook alles goed in met creme om striemen te voorkomen? Ben naar de apotheek gegaan om zo鈥檔 pot te komen en zit nu al een dik kwartier op te drogen in ondergoed maar de consistentie is zo vet, beetje onaangenaam 馃ぇ馃ぇ馃ぇ

茅茅n jaar geleden

Al beetje zichtbaar maar nog nie echt