74 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben er toevallig ook mee bezig! Ik maak zelf taarten dus ik ga sowieso maken en dan gewoon in een bakblik. Ik wil ook zelf de foto’s maken. De prijzen voor een cakesmash vind ik veel te duur. Ik heb zelf een hele goede camera, maar het kan ook met de iPhone. Zie hieronder een link waar ik best wat tips vandaan heb. https://www.harlowandthistle.com/2016/03/10-tips-for-diy-cakesmash-photoshoot-on.html?m=1

2 jaar geleden

Jaaa! Zo leuk! Wij laten een cake maken en er komt een professioneel fotograaf. Helemaal zin in! Voor de cake: siliconen is makkelijker eruit halen, heb ik ook en ben geen bakker maar hier lukt t altijd goed mee!

2 jaar geleden

Reactie op Nienepien1993

Ik ben er toevallig ook mee bezig! Ik maak zelf taarten dus ik ga sowieso m ...
Oo dankje! Daar kan ik zeker wat mee😊 vind idd de prijzen voor een cakesmash laten doen ook erg prijzig🙈

2 jaar geleden

Oo dankje! Daar kan ik zeker wat mee😊 vind idd de prijzen voor een cakesma ...
Is het ook! Een vriendin van me maakt taarten dus scheelt en mijn oom is fotograaf dus heb wel mazzel! Maar zelf foto’s maken is ook leuk!!

2 jaar geleden

Reactie op Ashley0305

Jaaa! Zo leuk! Wij laten een cake maken en er komt een professioneel fotogr ...
Ja leuk!😊 ik heb inderdaad eerder siliconen gebruikt maar dan ging de vorm er een beetje uit zegmaar… doordat het niet zoveel kan hebben qua gewicht ofzo? Heb op google ook al de voor en nadelen van beide opgezocht haha lastig…🤭🙈

2 jaar geleden

Reactie op Ashley0305

Is het ook! Een vriendin van me maakt taarten dus scheelt en mijn oom is fo ...
Ah ja dat scheelt wel inderdaad dan! Maar zelf doen is inderdaad ook leuk😃

2 jaar geleden

Ja leuk!😊 ik heb inderdaad eerder siliconen gebruikt maar dan ging de vorm ...
Beide zijn prima te gebruiken, alleen het ligt er ook aan wat je wil maken. Je kan met die bakspray en rvs vorm heel goed inspuiten zodat de taart er goed uitkomt. Belangrijk om de vorm in te spuiten en dan een aantal minuten ondersteboven neerleggen. En de taart uit de vorm halen wanneer deze nog warm is. Als je hem laat afkoelen is het heel moeilijk hem er goed uit te hLd 🙈 Ik maak zelf gewoon een mini ronde naked cake, maar het leuke van de cakesmash taarten is natuurlijk dat je alle kanten ermee opkan. Als hij niet lekker in de model blijft, kan je altijd de rest met room of creme opvullen. Afhankelijk van wat je wil maken

2 jaar geleden

Reactie op Nienepien1993

Beide zijn prima te gebruiken, alleen het ligt er ook aan wat je wil maken. ...
Ah bedankt voor je info! Ik wil een grote cupcake maken😊 en heb leuke complete setjes gezien alleen bij de ene (bovenste) zit een rvs vorm en de andere (onderste) dus een siliconen, het verschil in prijs is ook maar 1 euro haha😅

2 jaar geleden

Ah bedankt voor je info! Ik wil een grote cupcake maken😊 en heb leuke comp ...
Ik zou sowieso voor de rvs gaan: dat wordt zelf ook warm, wat helpt met het garen van de cake. In siliconen blijft cake soms lang nat. Zelf doe ik geen cakesmash, maar ik bak wel graag, haha.

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje2023

Ik zou sowieso voor de rvs gaan: dat wordt zelf ook warm, wat helpt met het ...
Top dankje! Dat was inderdaad ook wat ik op internet had gelezen😊 wilde hem net gaan bestellen de rvs

2 jaar geleden

Wij gaan het ook gewoon thuis doen, met de jongste ook gedaan! Ze eten amper iets van de taart dus heb er geen laten maken maar gewoon lekker van de hema besteld

2 jaar geleden

Reactie op mommmyof2girls

Wij gaan het ook gewoon thuis doen, met de jongste ook gedaan! Ze eten ampe ...
Oo wat een leuke foto!🥰 Ah ja snap ik dan inderdaad, ik vind het alleen heel leuk om dingen te bakken dus vandaar dat ik het wel leuk vind om zelf een taartje te maken😊🙈

2 jaar geleden

Cakesmash zo leuk! Ik wil de taart laten maken en dan een fotoshoot erbij ben aan het onderzoeken nu. Leuke herinnering of je het nou zelf maakt of laat doen ze worden maar 1 keer 1 jaar! 🥰

2 jaar geleden

Wij hebben ook een cake smash gedaan voor de uitnodiging van Xavi zijn verjaardag

2 jaar geleden

Wij hebben morgen een cakesmash fotoshoot. Wij hebben wel een themataart laten maken. Had ook wel een Hema taart willen pakken, alleen heeft onze dochter koemelk en ei-allergie en zulke taarten zijn bijna nergens verkrijgbaar ☹️. Maaar heb er super veel zin in!!!😍

2 jaar geleden

We gaan een cakesmash fotoshoot doen bij een professionele fotograaf die dit heeel vaak doet. Zij laat de taart maken dus dat hoeven we niet zelf te regelen. We hebben er zin in! 🎂

2 jaar geleden

Professionele shoots zijn inderdaad ook erg mooi! Vind het alleen te prijzig🤭 ben wel benieuwd naar jullie foto’s als jullie zijn geweest😊 heb de spullen voor de taart besteld dus ben ook heel benieuwd hoe die gaat worden haha

2 jaar geleden

Hey, leuk! Wij gaan ook een cakesmash doen. We willen een taartje van de HEMA gebruiken. We twijfelen of de dripcake geschikt is om te smashen? Iemand ervaring? Anders pakken we het slagroomtaartje.

2 jaar geleden

Jaa tijd is voorbij gevlogen 🥹. Aankomende zaterdag staat er een shoot in de agenda. Wij gaan naar een fotograaf toe, zij heeft een studio speciaal voor de cakesmash. Wij hebben via haar een taart besteld.

2 jaar geleden

Reactie op baby2023x

Wij hebben morgen een cakesmash fotoshoot. Wij hebben wel een themataart la ...
Hoe was de shoot ? 🤩