14 Reacties

2 jaar geleden

Onze baby sliep heel goed in een deryan. Onze peuter als baby ook, maar zodra hij de 1 jaar was gepasseerd echt niet meer. Hij sliep wel goed in een campingbed als we ergens anders waren (klimt nu overal uit). Campingbed neemt meer ruimte in beslag maar hebben we hier wel betere ervaring mee qua slapen dus! Opzetten en opbreken is qua moeilijkheid om het even vind ik.

2 jaar geleden

Wij hebben een campingbedje en vinden hem echt super fijn. Makkelijk opzetten en comfortabel voor de baby 😊 het bedje zit in een reistas en neemt niet veel ruimte in beslag in de auto

2 jaar geleden

Wij hebben beide. In een huis toch voorkeur voor een bedje. Makkelijker met in en uit bed. Ook wel zo vriendelijk voor de rug van opa en oma. Voor kamperen deryan tentje. Bevalt daar ook heel goed. Geen idee of we die verder gaan gebruiken

2 jaar geleden

Reactie op Leah_

Onze baby sliep heel goed in een deryan. Onze peuter als baby ook, maar zod ...
Dankjewel! En welk campingbedje heb je?

2 jaar geleden

Reactie op Love_t91

Wij hebben een campingbedje en vinden hem echt super fijn. Makkelijk opzet ...
Bedankt voor je reactie! Welk campingbedje heb je?

2 jaar geleden

Reactie op suus0303

Wij hebben beide. In een huis toch voorkeur voor een bedje. Makkelijker met ...
Ah dus wel ook beide aangeschaft! Welk campingbedje heb je?

2 jaar geleden

Deryantent nemen wij mee als we naar vrienden gaan, hoef je niet zoveel mee te slepen en is lekker licht. Gaan we meer dan een paar dagen weg, zoals vakantie, dan nemen we het campingbedje mee.

2 jaar geleden

Reactie op Babydroom1988

Novi baby 😊 zit ook een verschoongedeelte bovenop echt ideaal!

2 jaar geleden

Reactie op Babydroom1988

Van Qute met het bijbehorende matrasje, wat je aan het bedje vast kunt maken.

2 jaar geleden

Wij hebben het bedje van aerosleep. Ik vind m echt top! Je klapt hem mega makkelijk uit, en je kan hem ook nog op halverwege hoogte zetten! Toen ons kleintje nog klein was, was dat echt top! Het is wel een redelijk groot pakket, maar hij is heel plat, waardoor hij dan weer weinig ruimte in neemt. Ik vind t echt een aanrader!

2 jaar geleden

Onze dochter slaapt overal in het deryan tentje. Ik ben er ontzettend blij mee. Vooral heel fijn dat het zo klein en makkelijk mee te nemen is. Groot voordeel vind ik dat ze helemaal afgeschermd is tegen muggen en andere insecten. Nadeeltje is wel dat als ze groot is er makkelijker uit zou kunnen denk ik? Dochter van mn schoonzus is 1,5 en slaapt er wel nog steeds in. Hangt misschien ook een beetje van je kindje af.

2 jaar geleden

Wij kamperen op dit moment en onze zoon (6 mndn) ligt in een deryan tent. Top! Moet wel zeggen wij zijn op reis met een caravan dus niet mega veel ruimte voor een campingbed

2 jaar geleden

Dochter van 6 maanden slaapt zonder enige moeite in de Deryan tent in de caravan. Had ik niet verwacht na 2 kids die hier absoluut niet in wilden slapen... Buiten gebruiken we het campingbedje als box. Zwaar groot ding maar zeker ook handig om erbij te hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Babydroom1988

Ah dus wel ook beide aangeschaft! Welk campingbedje heb je?
Van qute, gewoon zo’n standaard ding. Wel met een los matrasje met bodem erin