14 Reacties
2 jaar geleden
Onze baby sliep heel goed in een deryan. Onze peuter als baby ook, maar zodra hij de 1 jaar was gepasseerd echt niet meer. Hij sliep wel goed in een campingbed als we ergens anders waren (klimt nu overal uit).
Campingbed neemt meer ruimte in beslag maar hebben we hier wel betere ervaring mee qua slapen dus! Opzetten en opbreken is qua moeilijkheid om het even vind ik.
2 jaar geleden
Reactie op Leah_
Onze baby sliep heel goed in een deryan. Onze peuter als baby ook, maar zod ...
Dankjewel! En welk campingbedje heb je?
2 jaar geleden
Reactie op Love_t91
Wij hebben een campingbedje en vinden hem echt super fijn.
Makkelijk opzet ...
Bedankt voor je reactie! Welk campingbedje heb je?
2 jaar geleden
Reactie op suus0303
Wij hebben beide. In een huis toch voorkeur voor een bedje. Makkelijker met ...
Ah dus wel ook beide aangeschaft! Welk campingbedje heb je?
2 jaar geleden
Wij hebben het bedje van aerosleep. Ik vind m echt top! Je klapt hem mega makkelijk uit, en je kan hem ook nog op halverwege hoogte zetten! Toen ons kleintje nog klein was, was dat echt top! Het is wel een redelijk groot pakket, maar hij is heel plat, waardoor hij dan weer weinig ruimte in neemt. Ik vind t echt een aanrader!
2 jaar geleden
Onze dochter slaapt overal in het deryan tentje. Ik ben er ontzettend blij mee. Vooral heel fijn dat het zo klein en makkelijk mee te nemen is. Groot voordeel vind ik dat ze helemaal afgeschermd is tegen muggen en andere insecten. Nadeeltje is wel dat als ze groot is er makkelijker uit zou kunnen denk ik? Dochter van mn schoonzus is 1,5 en slaapt er wel nog steeds in. Hangt misschien ook een beetje van je kindje af.