22 Reacties

3 jaar geleden

Bepanthen eczeem crème voor baby's. Aangeraden door de huisarts en werkt hier heel goed!

3 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft dit ook en bepanthen eczeem crème helpt heel goed ❤️

3 jaar geleden

Zie toevallig een reclame haha maar deze!!! Echt top spul

3 jaar geleden

Dr leenarts droge huid crème

3 jaar geleden

Dr leenarts droge huid exceem crème

3 jaar geleden

Cetamacrogol crème FNA. Dit kan je aanvragen via de huisarts dan wordt het ook nog vergoed.

3 jaar geleden

Sheabutter evt met etherische lavendelolie of melaleuca

3 jaar geleden

La roche posay ap+m. Het is duurder, maar het helpt echt. Het is ook niet zo vettig als vaseline, maar vettig genoeg voor de huid. Aangeraden door de kinderarts in het ziekenhuis. Dit was ook de laatste zalf die wij mochten proberen anders werd het hormoonzalf. Resultaat: - rode plekken weg - babyzacht huidje - om de zoveeltijd vervelt hij en gaat de beschadigde huid eraf. Kortom wij willen niks anders meer. We smeren hem wel 4x op een dag in, maar werd ons ook aangeraden. Succes 🤞🏻

3 jaar geleden

Koelzalf! Gebruik ik zelf ook bij eczeem en bij mijn zoontje smeer ik elke dag om een plekje berg weg te houden.

3 jaar geleden

Ik heb voor mijn dochter de Naif nurturing cream gebruikt voor haar droge huidje!

3 jaar geleden

Weleda baby lotion helpt bij de onze

3 jaar geleden

Hier hielp het om te stoppen met crème en te beginnen met olie, wij gebruiken die van Zwitsal maar je hebt bijvoorbeeld ook die van neutral.

3 jaar geleden

Ik zweer bij Tiny Todd. Heel duur ... maar echt echt fantastisch spul! Voor de eczeem van mijn baby, peuter en voor mijzelf.

2 jaar geleden

Wij hebben destijds Etos Cetomacrogol Crème op advies consultatiebureau gebruikt, hielp heel goed! Verder gebruiken we ook amandelolie zonder toevoegingen.

2 jaar geleden

Oh lief! Zo heet het merk. Beste dat ik ooit heb gehad en 100% natuurlijk en nog een normale prijs.

2 jaar geleden

De verzorgende calendulabalsem van Weleda is erg fijn voor droge huid, gebruik ik voor alle zweetplekken in de huidplooien nu. Geen idee of dat werkt bij eczeem

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft eczeem en ik gebruik La Roche-Posay Lipikar Baume. Zijn huidje is nu heel zacht!

2 jaar geleden

Wij gebruiken frambozenzalf. Heel erg fijn spul! 🙂

2 jaar geleden

Reactie op anne-91

Mijn zoontje heeft eczeem en ik gebruik La Roche-Posay Lipikar Baume. Zijn ...
Anne, is bij Noah al het eczeem verdwenen/ rode plekken en heeft Noah ook jeuk erbij gehad en is dat nu weg? Wij gebruiken ook deze zalf en zijn echt tevreden, maar hij blijft zich op een paar plekken krabben dus wij moeten waarschijnlijk nog hormoonzalf gaan halen voor de plekken waar hij jeuk heeft 😬

2 jaar geleden

Lanoline tepelzalf!!