17 Reacties

2 jaar geleden

Volg, precies hetzelfde 馃珷

2 jaar geleden

Hier hebben ze een kleurplaat uitgedeeld die kindjes kunnen kleuren/ versieren. Hier laten wij het bij 馃構 Ze gaat een dag per week.

2 jaar geleden

Ons zoontje gaat ook pas 3 weken naar de opvang. Wij hadden een briefje meegekregen met wat ze moesten knutselen, hier maken ze een boeket 'bloemen' van. Omdat hij ook nog maar zo kort gaat, laten we het hierbij voor dit jaar 馃槉

2 jaar geleden

Ik geef een klein zeepje en z'n klein potje om een bloemetje te planten, beide van dille en kamille. Ik werk zelf ook op een kdv. Een kleinigheidje is lief en wordt zeker gewaardeerd maar als je er zo kort nog maar bent zou ik begrijpen dat je het bij een knutsel laat. Je zou ook eventueel wat te snoepen geven voor alle leidsters op de groep (1 doos celebrations bijvoorbeeld). Is altijd goed! 馃お

2 jaar geleden

Voor alle leidsters van de meisjes zo鈥檔 flesje en voor allebei de groepen een door de oudste versierde snoep pot. Bij ons regelt de oudercommissie het. Je kunt een vrijwillige bijdrage doen en er wordt gevraagd of je iets wilt knutselen in een thema. Omdat ik er zelf werk doe ik niet mee met de vrijwillige bijdrage, dan doneer ik voor m鈥檔 eigen cadeau.

2 jaar geleden

Reactie op Inesk

Ik geef een klein zeepje en z'n klein potje om een bloemetje te planten, be ...
Ons zoontje gaat altijd op maandag naar de opvang, maar de dag van de leidster is dit jaar op donderdag. Hoe wordt dat dan normaal door andere ouders gedaan met kadootjes? Worden die eerder die week al gegeven met het brengen bijvoorbeeld?

2 jaar geleden

Reactie op Rsnn

Ons zoontje gaat altijd op maandag naar de opvang, maar de dag van de leids ...
Ja of erna. Mijn zoontje gaat de vrijdag, ik geef het hun dan. 馃槆

2 jaar geleden

Reactie op Rsnn

Ons zoontje gaat altijd op maandag naar de opvang, maar de dag van de leids ...
Het is altijd op donderdag馃槣 de derde donderdag van september

2 jaar geleden

Reactie op jennk

Het is altijd op donderdag馃槣 de derde donderdag van september
Oh hahaha dat wist ik niet, ik was uitgegaan van een vaste datum 馃槀 dan is mn zoontje er dus nooit op die dag haha

2 jaar geleden

Reactie op Rsnn

Ons zoontje gaat ook pas 3 weken naar de opvang. Wij hadden een briefje mee ...
Zit jouw zoon op het bonte koetje?

2 jaar geleden

Onze zoon kreeg net als RSNN een brief mee naar huis om een bloem te knutselen. Wij hebben een week de tijd vanaf de 21e om hem neer te zetten.

2 jaar geleden

Bij ons gaven ze aan een tekening te maken. Mijn dochter is alleen niet van het kleuren en tekenen dus ik heb bedankkaartjes gehaald, kort tekstje in geschreven en mijn dochter heeft ze dan versierd met diamantstickertjes e.d.

2 jaar geleden

Reactie op RL93

Zit jouw zoon op het bonte koetje?
Nee haha, zelfde knutselwerkje? 馃榿

2 jaar geleden

Reactie op Rsnn

Nee haha, zelfde knutselwerkje? 馃榿
Ja, zelfs het zelfde rietje 馃構

2 jaar geleden

Reactie op RL93

Ja, zelfs het zelfde rietje 馃構
Haha wat toevallig!! Ook gelukt bij jullie om er wat leuks mee te knutselen? 馃槏

2 jaar geleden

Reactie op Rsnn

Haha wat toevallig!! Ook gelukt bij jullie om er wat leuks mee te knutselen ...
Ik wilde het gisteren doen, maar mijn zoon dacht er anders over 馃き

2 jaar geleden

Jaxx gaat dit geven met bonbonnetjes erin 馃グ