Ons zoontje gaat ook pas 3 weken naar de opvang. Wij hadden een briefje meegekregen met wat ze moesten knutselen, hier maken ze een boeket 'bloemen' van. Omdat hij ook nog maar zo kort gaat, laten we het hierbij voor dit jaar 馃槉
Ik geef een klein zeepje en z'n klein potje om een bloemetje te planten, beide van dille en kamille.
Ik werk zelf ook op een kdv. Een kleinigheidje is lief en wordt zeker gewaardeerd maar als je er zo kort nog maar bent zou ik begrijpen dat je het bij een knutsel laat. Je zou ook eventueel wat te snoepen geven voor alle leidsters op de groep (1 doos celebrations bijvoorbeeld). Is altijd goed! 馃お
Voor alle leidsters van de meisjes zo鈥檔 flesje en voor allebei de groepen een door de oudste versierde snoep pot.
Bij ons regelt de oudercommissie het. Je kunt een vrijwillige bijdrage doen en er wordt gevraagd of je iets wilt knutselen in een thema.
Omdat ik er zelf werk doe ik niet mee met de vrijwillige bijdrage, dan doneer ik voor m鈥檔 eigen cadeau.
Ik geef een klein zeepje en z'n klein potje om een bloemetje te planten, be ...
Ons zoontje gaat altijd op maandag naar de opvang, maar de dag van de leidster is dit jaar op donderdag. Hoe wordt dat dan normaal door andere ouders gedaan met kadootjes? Worden die eerder die week al gegeven met het brengen bijvoorbeeld?
Bij ons gaven ze aan een tekening te maken. Mijn dochter is alleen niet van het kleuren en tekenen dus ik heb bedankkaartjes gehaald, kort tekstje in geschreven en mijn dochter heeft ze dan versierd met diamantstickertjes e.d.