1065 Reacties

één jaar geleden

Aah zo herkenbaar helaas! Ik was gisteren eindelijk de hele dag niet misselijk, dus om dat te vieren lekker eten besteld. Kwam tot halverwege toen was ik weer misselijk 😒

één jaar geleden

Oh, yes! Super topic idee! Lekker ventileren 🥳 Gisteren aan mijn familie verteld dat ik zwanger ben. Er kwam ter sprake dat we net daarvoor de NIPT formulieren hadden opgehaald bij de VK. Ook de andere screenings kwamen ter sprake. Blijkbaar is het super choquerend dat we het kindje willen laten weghalen als het een slechte kwaliteit van leven zou hebben. Dat 👏 maakt 👏 deze 👏 zwangerschap niet 👏 minder 👏 gewenst 👏

één jaar geleden

Oh, yes! Super topic idee! Lekker ventileren 🥳 Gisteren aan mijn familie ...
Oh man waarom hebben mensen daar überhaupt een mening over. Het is jullie kind en jullie keuze 🙄🙄🙄

één jaar geleden

Ging zoontje van 5 afhalen van sportkampje met de fiets, en hij was ook zelf met de fiets vanochtend (+-4,5km) Vliegt zijn ketting er toch niet af als we net daar vertrokken zijn, dus veel te ver om in deze hitte verder te wandelen. Geen probleem met gewone fiets, maar die kinderfietsjes met kettingkast en terugtraprem... wat een geklooi... (En kleuter die heel de tijd afdwaalde). Gelukkig na 10min klooien toch iemand gestopt om te helpen 😅

één jaar geleden

Mensen die al meteen aan mijn buik willen zitten... ik ben net 12 weken en het is vooral nog vet wat ervoor zit hoor haha, dus ik snap niet wat ze er aan hebben, of ben ik de enige die dit vreselijk vervelend vind😅

één jaar geleden

12 weken zwanger zijn en sinds een paar dagen begint de misselijkheid🙃

één jaar geleden

Mensen die al meteen aan mijn buik willen zitten... ik ben net 12 weken en ...
Aah nee, van mijn buik moeten ze afblijven hoor. Daar zit normaal toch ook niemand aan? Ik snap niet waarom dat zwanger ineens ok zou zijn. De enige die het tot nu toe bij mij deed was mijn schoonmoeder, en dat was zo een impuls (we hadden net verteld dat ik zwanger was), ze schrok er zelf van en zei dat ze dat juist altijd vreselijk vindt, haha.

één jaar geleden

Reactie op Brusje

12 weken zwanger zijn en sinds een paar dagen begint de misselijkheid🙃
Heb ik dus ook

één jaar geleden

Reactie op Misviolet

Heb ik dus ook
Aan de ene kant balen en aan de andere kant weer een bevestiging denk ik maar zo😊

één jaar geleden

Al vanaf week 6 kotsmisselijk en aan het overgeven.. vind het zó lastig om afhankelijk te zijn van mijn vriend die gemiddeld al 50 uur per week werkt (vrijwillig, workaholic). Hij doet super veel maar ik wil het zo graag allemaal weer zelf kunnen doen en gaan genieten van leuke dingen zoals lekker uit eten gaan, maar ook gewoon zelf een maaltijd kunnen koken. Kan de koelkast bijna niet open doen zonder over mijn nek te gaan 🤢 en vanmorgen voor het bloedprikken vol voor het ziekenhuis op straat over mijn nek gegaan… ben nu 11+3 dus hopen dat de goede tijden gaan komen..

één jaar geleden

Reactie op Kleintje2023

Aah nee, van mijn buik moeten ze afblijven hoor. Daar zit normaal toch ook ...
Ja gek he, snap het ook niet. Wel fijn dat je schoonmoeder het zelf doorhad, daar kan die van mij nog wat van leren 😂 De meeste mensen vragen het wel maar als ik op een vervelende toon zeg ´het is nog alleen maar vet hoor´ doen ze het toch... dus mss moet ik ook gewoon wat duidelijker gaan zijn 😅

één jaar geleden

Ja gek he, snap het ook niet. Wel fijn dat je schoonmoeder het zelf doorhad ...
Misschien meteen even terugvoelen 😂 "Oh, ik dacht dat we dit nu deden"

één jaar geleden

Reactie op Kleintje2023

Misschien meteen even terugvoelen 😂 "Oh, ik dacht dat we dit nu deden"
Hahahahha! Geweldig! Die ga ik proberen 😂😂😂

één jaar geleden

Reactie op Jootje88

Al vanaf week 6 kotsmisselijk en aan het overgeven.. vind het zó lastig om ...
Aah zelfde hier, geen kracht om eten te maken of te halen, zelfs te moe om te kauwen, ik begrijp je helemaal, ziek, zwak en misselijk 🤢 en MOE 😳

één jaar geleden

Ughh ik zit er ook even doorheen. Ik ben nu 13+ 4 weken maar nig steeds misselijk! In week 11 ging het ineens beter maar dat was maar voor even. Ik ben ook zooo moe alles kost zoveel energie en heb echt het gevoel dat mensen denken dat ik overdrijf. Wil veel zelf doen maar lukt gewoon niet. Heb amper zin om leuke dingen te doen want het kost gewoon teveel energie word er echt depri van.

één jaar geleden

Ik ben 13 weken en heb sinds 12 weken af en toe beetje misselijkheid terwijl ik dat daarvoor nooit had en me uitstekend voelde. Knap dat vrouwen die steeds misselijk zijn hier mee om moeten gaan want ik vind die paar keren dat het is voorgekomen al heftig.

één jaar geleden

19w3d momenteel. Mijn vriend heeft de vlotter uit de spoelbak van het toilet beneden gehaald, omdat hij de afdichtingsrubber gaat vervangen wegens blijvend doorlopen van het toilet... Hij zegt al drie dagen dattie het benodigde stuk in de diy zaak gaat halen... Ik moet dus voor mijn halfuurlijkse plasjes iedere keer helemaal naar ons toilet boven... en ben er bijna klaar mee, en o wee als ik zelf naar de winkel ga en ons toilet vermaak... dan ben ik weer diegene die agressief alle werk naar mij toetrekt... 😅 . Al veel zin gehad om gewoon in zn bijzijn mijn broek af te stekken boven een emmer hierbeneden

één jaar geleden

Ik ben echt zo blij en gelukkig dat ik zwanger ben, mijn droom vanaf dat ik tiener ben om ooit zelf zwanger te mogen worden. Nu ben ik bijna 22 weken en allemaal goeie echo's gehad.🥰 Maar hier komt het. Mijn placenta zit aan de voorkant en ik voel me de laatste week daardoor echt teleurgesteld dat ik haar niet voel😪. Wel al een maand kleine plopjes maar geen duidelijke duw/trappen.. Iedereen zegt: geniet nog er nog maar even van... 😒Jaaaa dat weet ik ook wel, maar ik heb zooo lang gewacht, nu is het zover en voel ik me afgelopen weken niet echt zwanger behalve dat mn buik een klein beetje gegroeid is.

één jaar geleden

Wat niemand je verteld wanneer je voor het eerst zwanger bent, de krampjes & lichte (soms pittige) bandenpijn in het 2e trimester!! Ja je ‘klachten’ verdwijnen qua misselijkheid etc (als je geluk hebt) maar niemand die zegt dat je dagelijks de groei van je baarmoeder en dus kleintje (🥰) voelt. Zorgt voor veel ongemak en druk bij je vagina (alsof je een blaasontsteking hebt)! Het is overigens geen blaasontsteking dat hebben we laten controleren. Tegelijkertijd veel blijdschap dat ze goed groeit. Zwanger zijn vind ik bijzonder en heel mooi maar pff ook heel pittig! Zo dat is eruit haha 🤣 😌

één jaar geleden

Levering van de babykamer is alwéér uitgesteld. Augustus al besteld, nu wordt het pas begin december geleverd.. als het niet nog eens uitgesteld wordt. Maandag toch maar eens bellen