6 Reacties
vorige maand
Anwb is een goeie optie, zeker als je al lang lid bent. Dan krijg je allerlei leuke extra鈥檚!
Ik zou ook lid worden van een par Facebookpagina鈥檚 waar heel veel tips op staan voor Disney met kids. Wij gaan volgende maand met onze dochter van 2,5 voor het eerst, we zijn zelf al meer dan 15 keer geweest dus kennen het park echt op onze duim馃槀 ik denk dat je zoon het fantastisch zal vinden, zeker als hij veel figuren kent en herkent. Een goede voorbereiding gaat denk ik wel helpen om het zo soepel mogelijk in te richten allemaal, het kan namelijk ook best overweldigend zijn (zeker als je het park zelf ook nog niet kent en dus ook veel aan het zoeken bent). Er zijn allerlei tips voor Disney met peuters, mocht je wat van me willen horen dan wil ik hier in de comments ook wel wat plakken! :)
Maar het zal helemaal goedkomen, het wordt vast en zeker sowieso een geweldige herinnering! Heeeel veel plezier alvast!
vorige maand
Wij zijn net terug! We gingen vooral voor onze dochter van 8, maar de jongste van 2,5 heeft ook genoten.
We sliepen in het Disney hotel zodat we ook snel heen en weer konden en niet onnodig tijd kwijt waren met lopen.
Belangrijkste conclusie: Disney is vooral ook heel leuk als je flink extra wil betalen. De wachttijden zijn soms echt lang voor een peuter (30-60 minuten) en daar wordt de dag niet leuker op. Dus trek je portemonnee en skip de rij :)