56 Reacties

3 jaar geleden
Reactie op Eindsept
@Melaniee0410 prachtig!
Dankjewel! Ook van marktplaats gehaald, de kast was eerst wit :)

3 jaar geleden
Reactie op Léjanne
Ik heb een lijst van de kraamzorg gekregen waarin staat dat de commode opst ...
Opstaande randen? Heel apart dat ze dat ‘eisen’ vind ik, 90% van de commodes van bijvoorbeeld babypark heeft niet eens een opstaande rand.
Dan ben je dus super gebonden in je keuze van de babykamer voor dat weekje kraamzorg?

3 jaar geleden
Reactie op Léjanne
Ik heb een lijst van de kraamzorg gekregen waarin staat dat de commode opst ...
Ik heb ook de Hemnes ladekast gekocht en wat LV00 aangeeft, de meeste commodes hebben dit niet. Voor mijn huidige commode heb ik wel zo'n opzetstuk, zodat je je kindje naar je toe kan leggen.
Ik heb dit overigens nog nooit gehoord vanuit de kraamzorg. Ook niet bij vriendinnen of andere vrouwen in mijn omgeving.

3 jaar geleden
Reactie op Léjanne
Gevonden

Hmm das heel klein om te lezen.
Iets ‘moeten’ is niet correct van jouw kraamzorg, vind ik. In principe kun je je kind overal verschonen. Mijn moeder had nooit een commode voor mij, geldt hetzelfde voor bijna al mijn familieleden en anderen die ik ken . And we turned out pretty fine.
Commode is een luxe, dus van de kraamzorg een bepaald iets ‘moeten’ is op hun eigen advies… ik heb ook de hemnes en sundvik commode voor boven en beneden. Ze moeten maar ermee doen voor die paar uur die ze in mn huis zijn

3 jaar geleden
Reactie op iivB
Dit heb ik echt nog nooit gehoord! De meeste commodes hebben dit niet hoor. ...
Daar heb je inderdaad een punt! Kan mij ook niet herinneren dat vrienden en kennissen dit wel hadden. We gaan het zien in februari of het handig is of niet. Maar het neemt niet weg dat ik diy commodes ook super tof vind!

3 jaar geleden
Ik zou ook het liefst een tweedehandjes kopen en dan zelf opknappen, maar aangezien we nog moeten verhuizen (van land) kan ik daar pas mee beginnen in januari. Dat vind ik toch wel een beetje spannend om dan nog te gaan schuren en verven enzo.. sowieso een vraag, verven jullie zelf de meubels? Je hoort soms ook dat dit niet zou mogen.

3 jaar geleden
Reactie op EWK
Ik zou ook het liefst een tweedehandjes kopen en dan zelf opknappen, maar a ...
Zeker! Zolang het op waterbasis is en je goed ventileert is er niks aan de hand :)