31 Reacties

2 jaar geleden

Ons zoontje is ook niet dol op ei. Hebben en blijven het aanbieden als wij een ei hebben. Maar veelal proeft hij even en spuugt hij het weer uit. Soms op een broodje gezond (als we ergens lunchen) eet hij wel een schijfje ei maar verder niet. Maken ons er niet druk om, hij gaat het vanzelf eten of niet. Ik lust ook niet alles.

2 jaar geleden

Mijn zoontje eet het als ik een omelet bak en dan in stukjes snijd.

2 jaar geleden

Hier eet ons meisje ook geen ei, zelfs niet door gehaktbal. Ik zelf eet ook geen ei behalve dan door gehaktbal. Ze is bijna 3 en eet het al niet vanaf dat ze vaste hapjes kreeg

2 jaar geleden

Ik ben zelf trouwens ook niet echt een ei eter hoor🫢 en ga het er bij haar ook niet in proppen ofzo maar zat meer met die allergieën dat ik het wel wil blijven proberen nog…. Omelet nog niet geprobeerd dus dat is zeker nog een optie!

2 jaar geleden

Omelet gaat het beste als het op los ei aankomt. Maar ik maak ook wel bananenpannekoekjes met naar verhouding veel ei er in. Die gaan er ook goed in.

2 jaar geleden

Met een bananenpannenkoekje dan heeft hij het niet door. Verder vindtie t ook vies. Ik denk een structuur dingetje. Is zn vader ook nogal gevoelig voor…

2 jaar geleden

Onze oudste at het nooit, en uiteindelijk toen hij een jaar was at hij het wel. Ik heb het gewoon gelaten en het is goed gekomen, geen allergie of iets.. nu zijn broertje eet het ook niet. Komt vanzelf, ik maak mij er niet druk om. Als ik iets niet lus zou ik het ook niet door iets anders heen willen 😅 komt echt wel goed 😊

2 jaar geleden

Ik prak, blend of roer het door groentehapje heen of met een pannekoek idd (met beetje melk, fijne granen en soms banaan). Denk dat ze het dan bijna niet proeven. Succes!

2 jaar geleden

Reactie op mw0101

Ik prak, blend of roer het door groentehapje heen of met een pannekoek idd ...
Prakken en door het groente hapje daar trapt ze niet in😅🫢 pannenkoeken maken lijkt me ook nog een goede om te proberen! Heb je daar een receptje of iets van? Ik heb geen idee hoe de verhoudingen zijn haha en geef je dit dan als lunch of?

2 jaar geleden

Prakken en door het groente hapje daar trapt ze niet in😅🫢 pannenkoeken ma ...
Ik maak pannenkoekjes van 2 eieren, een banaan en een schepje granen licht volkoren van olvarit:)

2 jaar geleden

Ik heb net pannenkoeken met appel gemaakt. Zelf geproefd en ik vond t echt lekker. M’n zoontje moest r niks van weten, vond t niet te vreten 🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Reactie op Jmj93

Ik maak pannenkoekjes van 2 eieren, een banaan en een schepje granen licht ...
Top dankje! Dat ga ik binnenkort maar even proberen dan😊

2 jaar geleden

Reactie op Loes94

Ik heb net pannenkoeken met appel gemaakt. Zelf geproefd en ik vond t echt ...
Hahaha nouja heb je t in iedergeval niet voor niks gemaakt toch😋

2 jaar geleden

En alsof ze doorheeft dat ik dit hierop gezet heb hè…. Vanavond een eitje fijn gemaakt met de staafmixer en door haar avondmaaltijd geroerd, ze at het zonder pardon op🙈 denk dus dat het meer een structuur dingetje is dan smaak haha

2 jaar geleden

Onze dochter wil ook geen gekookt ei, vorige week begonnen met een gebakken ei en dat gaat er dus wel in haha 😄.

2 jaar geleden

Joh! Lekker laten gaan. Ze vindt het nu gewoon niet lekker. Onze peuter vond het als baby ook niet lekker en eet nu 2x per week een gekookt of gebakken eitje.

2 jaar geleden

Roerbak eitje an geprobeerd? Gaat hier een stuk beter dan gekookt

2 jaar geleden

Ik maak ook wel eens pannenkoekjes van geraspte wortel, geraspte courgette en een eitje die ik er door heen kluts

2 jaar geleden

Mijn zoontje luste eerst ook geen ei, toen het gegeven door eten heen. En nu eet ie het soms alsof zijn leven er vanaf hangt... misschien ff tijd geven? Het is ook een erg specifieke smaak/structuur natuurlijk..

2 jaar geleden

Bedankt allemaal! Ik ga binnenkort maar eens pannenkoekjes proberen😊