11 Reacties

2 jaar geleden

Hoi! Het kan inderdaad tandjes zijn met wat je verteld. Heeft hij iets gegeten wat toevallig groen is? Zoals broccoli? Ik heb dat namelijk met mij zoontje als hij bv broccoli op heeft dan wordt het groen

2 jaar geleden

Reactie op rozanna0103

Hoi! Het kan inderdaad tandjes zijn met wat je verteld. Heeft hij iets gege ...
Nee dat heeft hij niet dus vandaar dat ik me zorgen maak. Misschien toch even het CB bellen morgen.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik ken dit kleurtje van neocate voeding..

2 jaar geleden

Ik heb hetzelfde. Ik weet niet wat het is. Mijn baby lijkt blij en geen pijn te voelen. Maar ik maak mij ook zorgen door de kleur.

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook deze kleur. Hij heeft buikgriep. Inmiddels 4x overgegeven in 2 dagen, zo zielig! 😔🥲 mijn hart kan dit niet aan

2 jaar geleden

Niks aan de hand hoor! Dit kleurtje komt wel eens vaker voorbij Wij hadden in t consultatiebureau boek een kaartje met de kleuren ontlasting die voorbij kunnen komen. Zolang het geen hele afwijkende kleuren zijn zoals bijv rood of wit, zal er wel niet zoveel aan de hand zijn 🤗 Doordat je kindje nu (vermoedelijk) meer vaste voeding binnen krijgt, zal ook de kleur van de ontlasting veranderen. Wij poepen zelf gelukkig ook niet dat rare gele kleurtje meer haha

2 jaar geleden

Reactie op Ivaneo

Niks aan de hand hoor! Dit kleurtje komt wel eens vaker voorbij Wij hadden ...
Gelukkig maar! Hij heeft vandaag weer een iets lichtere kleur groen. Het zal inderdaad komen door vastere voeding. Hij is verder gewoon vrolijk. Dus er zal wel niets aan de hand zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Loes94

Mijn zoontje heeft ook deze kleur. Hij heeft buikgriep. Inmiddels 4x overg ...
Ja dat kan ik me voorstellen. Vreselijk om aan te zien 😞

2 jaar geleden

Reactie op Rylana_m

Ik heb hetzelfde. Ik weet niet wat het is. Mijn baby lijkt blij en geen pij ...
Gewoon even aankijken mocht het langer duren dan een week dan moeten we denk ik even aan de bel trekken voor nu, als hij nog blij is en vrolijk laten gaan

2 jaar geleden

Reactie op nomidia

Gewoon even aankijken mocht het langer duren dan een week dan moeten we den ...
Ja precies. Volgens mijn man zag de luier van vandaag er al lichter van kleur uit. Dus ik ben iets meer gerust gesteld. Zal wel het fruit of groenten zijn geweest.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Ons zoontje heeft deze kleur altijd als hij een fruitpotje opheeft waar bosbes in zat.