8 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een cloud z ook, maar de doona is ook zwaar en je kindje kan er niet lang in. In cloud z wel, ligstand. Gek dat hij er bijna niet in past want hij is tot 2 jaar mijn zoontje van 22 maanden past er nog in hij is 87cm

3 jaar geleden

Reactie op messymommy

Ik heb een cloud z ook, maar de doona is ook zwaar en je kindje kan er niet ...
Mijn zoontje is ook fors en heeft best een brede bouw, maar hij zit zo opgepropt met zijn schouders. Ik had de verkleiner al snel uitgehaald, maar die andere kussen die erin zit gaat er volgens mij niet uit toch? Ik vind hem ook gewoon echt zwaar jij niet?

3 jaar geleden

Heb gelezen dat de doona heel zwaar is omdat er dus zo'n onderstel aan vast zit. Weet niet of t dan nog te dragen is als je ook een zwaar kind hebt

3 jaar geleden

Reactie op Otjedotje

Heb gelezen dat de doona heel zwaar is omdat er dus zo'n onderstel aan vast ...
Maar het klapt toch uit waardoor je het niet hoeft te dragen juist?

3 jaar geleden

Reactie op OMky

Maar het klapt toch uit waardoor je het niet hoeft te dragen juist?
Als iets vast zit aan iets dan draag je toch alles. Het klapt wel uit ja maar het gewicht blijft toch t zelfde.

3 jaar geleden

Reactie op OMky

Mijn zoontje is ook fors en heeft best een brede bouw, maar hij zit zo opge ...
Ik vind hem ontiegelijk zwaar, ik heb ook breed gebouwde kindjes maar ervaar hem niet zo eerlijk gezegd, heb wel opgezocht hoe het zat met veiligheid en hoe ze het beste erin liggen want hier voor had k een standaart maxicosi maar daar ligt een kindje volgens “veiligheid” te los in ivm ongeluk oid

3 jaar geleden

Reactie op messymommy

Ik vind hem ontiegelijk zwaar, ik heb ook breed gebouwde kindjes maar ervaa ...
Ja ik snap t idee wel achter te los etc, maar ik vind hem gewoon echt niet fijn. Hij zit met zn schouders zo omhoog en met zijn handen strak tegen zn lichaam aan. Alsof je hem ingebakerd in de autostoel zet😅

3 jaar geleden

Reactie op OMky

Ja ik snap t idee wel achter te los etc, maar ik vind hem gewoon echt niet ...
Ik zou dan echt een klacht indienen bij cybex, die dingen zijn een vermogen 😅